x-screem suger sten

freeride_nu

Aktiv medlem
x-screem suger sten
köpte ett par nya salomon X-screem för 2 månader kanske, och har efter några turer till riksgränsen lyckats skära sönder halva bakkappan på skidorna med stålkanterna på motsatt skida, viket jag tycker att denna typen av skidor ska klara bättre... kasst

x-screem suger sten
jag vet inte om du är avis eller vad det är.. du skriver att jag är kass, men vågar inte skriva vad du heter...

jag kanske är kass... men jag har vart med i Freez Magazin, tv sporten och ska med och uppvisningsåka för åka skidor i riksgränsen i helg...

sitter just och undrar hur bra du är..?? *suck* din lilla stackare

x-screem suger sten
Vad menar du med "halva bakkappan" egentligen? Pratar du gamla bakistegspjuck, eller? Om du har lyckats skrapa igenom hela capskalet på bakdelen på två månader är det ju bara helt naturligt att börja undra hur din teknik egentligen ser ut. X-Screamen (Sèries) har ju ett lager av metall (titanal som det kallas på finspråk) som ligger under det yttersta glasfiberskiktet. Det har tagit en hel del stryk på mitt par utan att släppa igenom stålkanterna. Om du menar den svarta plastgrej som sitter längst bak på skidan är saken en helt annan. Jag fick en reklamation godkänd av Salomon för att plastbiten satt lite löst. Jag pladdrade på lite i bästa helylleton om delaminering och felaktigt limmade skidor... endast provåkt... bla, bla... kör bara blåa backar...bla bla... sten? nä aldrig... och vips kom det ett par nya lagg på posten.

x-screem suger sten
Du har komplex!
Du är säkert en jätteduktig skidåkare som har en modifierad V-stil så att du kan köra sönder dina skidor på bästa sätt. Jag har kört på mina X-screams på de flesta underlag samt även utfört vissa akrobatiska övningar och i vissa fall våldsamma omkullåkningar under våren, och undrade bara hur man kan lyckas sabba sina skidor så. Jag har hitintills inte lyckats med din prestation.
Annars kan man ju lite diskret reklamera istället för att bekänna sina synder och pinsamma felskär helt öppet för hela världen.

x-screem suger sten
Jag skulle bara villa lägga in en komentar till ditt brev om att du var så duktig på att åka skidor. Om vi säger så här, Visst det kan ske olyckor som gör att skidorna förstörs, det kan också vara ett fabriksfel, om detta nu är fallet så bör du gå till affären du köpte dom och isåfall reklamera dom.Men för guds skull, nämn inte för vilken tidning du har varit publicerad i, eller om du har åkt skidor i TV. Visst! Jätte kul att du är bra på skidor. men snälla dra inte in dina meritlistor i denna diskution.

Tack!

Snödjup

Tillbaka
Topp