Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej! är en 20årig tjej som funderar på att göra min första säsong i chamonix till vintern! åkt skidor hela mitt liv och är intresserad att få ut så mycket av orten som möjligt, allt från offpist till härliga storslalomsvängar. säger inte nej till after ski och så heller, men det är absolut inte huvudmålet bott ihop med 9 pers i norge så jag är van att dela rum och boende med många andra. planerar att dra ner i början av jan och stanna säsongen ut hör av dig om du är intresserad så kan vi snacka lite mer
Hej!
Jag kanske är sent ute, men vill gärna åka ner till alperna efter nyår och det låter bra det ni säger. Åker framförallt ner för skidåkningen och alla sköna människor som man får träffa. Sen säger självklart inte heller nej till bra afterski. Hör gärna av dig till nataliehase@hotmail.com om det finns plats kvar lägenheten!
Hej.
Ja du är lite sent ute. Men kolla gärna SkiStation. Hyfsat billigt, enkelt och alldeles intill Le Brevent-liften.
Fast det kanske du redan känner till? Annars: leta vidare, går kanske att hitta nåt i Chamonix Sud...
Lycka till.
/Erik