Xavier Pro från orage

Frozenfart

Ny medlem
Xavier Pro från orage
Har letat länge och väl och hittar inte något i forumet heller.
Jag undrar om någon vet vart man kan få tag i xaviers projacka från orage den grönsvartvita.
går ju inte att beställa direkt från orage's hemsida. :/

Xavier Pro från orage
om du skiter i att läsa så är de väll onödigt att svara?
svårt att hitta den i den färgen som jag letar efter ja, hittar inte den på någon svensk sida och är lite för feg för att leta någon annan stans...

Xavier Pro från orage
Frozenfart sa:
svårt att hitta den i den färgen som jag letar efter ja, hittar inte den på någon svensk sida och är lite för feg för att leta någon annan stans...
Det första svaret du fick var en svensk sida så kan ju inte vara så omöjligt?

Xavier Pro från orage
Misterister sa:
Frozenfart sa:
Alltså, de jag menar är att jagi nte hittar den på någon svensk sida i de färgerna som jag letar efter :P

Xavier Pro från orage
Frozenfart sa:
Misterister sa:
Frozenfart sa:
Alltså, de jag menar är att jagi nte hittar den på någon svensk sida i de färgerna som jag letar efter :P
My bad, men då finns den väl inte i sverige. Hör med de som säljer den i andra färger om det finns möjlighet för dom att ta hem jackan om du inte vill beställa från usa eller liknande.

Tillbaka
Topp