xxl

xxl
finns en affär i Göteborg som har kläde me storlekar S - XXXXXXXXL...det är en affär för överviktiga faktistk..där kan du ju hitta nåt i XXL kanske?

xxl
Istället för att köpa kläder som inte är till för att vara baggy, som måste vara xxl för att se stora ut, kan du istället köpa kläder som är mening att dom ska vara baggy

och om du säger att du tänkte köpa kläder som är meningen att vara baggy, kommer xxl bli för stort, om du inte är typ 195cm och väger typ 100kg

och om du köper t.ex ett par byxor som ska vara tight fit i xxl är det bäst att du har skärp, haha

xxl
Hej.. har kollat på byxor på nätet här och vet inte riktigt vilka jag ska ta .. kollat på ronin cargo pant, Shaun white cargo 2007 eller den vanliga cargo pant 2007 istrl L.. Vill ha ett par byxor som går ner till bräda, alltså gå över och täcker i princip hela skon ner till brädan.. Ni som snackar om strl kanske har tips!! Tacker

xxl
Grabben, du är 15 år.
Det finns inga märken som gör bara XXL kläder, alla märken har ju olika storlekar med sortering efter allt från XS till XXL, deusstom lär du ju knappast behöva mer än XL om ens det..

Och som Loke sa, köp inte XXL kläder som inte är till för att vara baggy utan skaffa ett par Baggypants i t,ex storlek Large.

Foursquare-outerwear.com
Burton.com

Eller någon annan baggycollection.

Senast ändrad:
xxl
vaaaaad ska man ha då `???? (Burton) Är typ 180 70 kg.. INTE FET!! Hjälp gärna.. L elelr XL i antingen ronin cargo pant, Shaun white cargo 2007 eller den vanliga cargo pant 2007

xxl
klart som fan att du måste ha XXL om du e 190... annars kommer dom ju va för små
Jw vad jag vet är 180 nånting å kör med XXL ? varför klagar alla för då `?

xxl
Annars kan du ju ringa. Du vet, med en sån där telefon.

Funkar riktigt smidigt faktiskt, så länge du har en och den du vill prata med också har en.

Och jag vet att de på t-12 i sthlm har en iaf...

xxl
Jasså du säger att man kan ringa i en sån där kallad telefon..? Okej vad bra. Då ska jag försöka få tag på en telefon så jag kan ringa ..
Smart kille du alltså =)

xxl
MEn JAAAAA!!!! HAN VILL HA STORA KLÄDER, VAD FAN ÄR DET ME DET?? HAN KANSKE INTE TRIVS LIKA BRA THIGTA KLÄDER...

xxl
Feelix sa:
MEn JAAAAA!!!! HAN VILL HA STORA KLÄDER, VAD FAN ÄR DET ME DET?? HAN KANSKE INTE TRIVS LIKA BRA THIGTA KLÄDER...
tänkte mer att det låter som att killen köper vilka byxor som helst bara det är XXL. tyckte det verkade lite... hmmm... jaa du förstår nog.

xxl
Men shit. Det är väl upp till var och en vilken storlek man vill ha..? Inte sant? Jag är ju typ 2 meter lång. Det ser lite dumt ut med bara XL så jag vill ha XXL eller större. Haru problem med det?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp