Young Gunz videokval - öppen diskussion för frågor

jeppenator

Aktiv medlem
Yo freeride, som ni kanske sett ligger nu videokvalet uppe för Young Gunz 2012 och det är öppet att skicka in era bidrag fram till den 8 April.

8925_l.jpg

All information och regler hittar ni på länken här: https://www.freeride.se/video/contest.php?id=19

Skulle ni ha flera frågor eller vill diskutera de olika bidragen samt hela tävlingen i sin helhet är det bara att ösa på här i tråden

/Jeppe och Adam

Får man inte vara med om man fyllt 16 före, alltså om man är 96a men fyller före 14-15?

Svar till Erik_lagg: Yes det måste vara en edit och kriterierna står ovan i artikeln för vad den bör innehålla!

JeppeTragardh: Det kommer vara jag och Adam som utser vem vi tycker sticker ut ur mängden, kör cleant och säkert samt vi tror kommer passa bra in i YG gänget. Vi kommer även låta alla våra fem åkare tycka till och ta med det i beräkningarna när vi väljer ut vinnaren!
/jeppe

Känns fett orättvist om jag som fyllt år lite tidigare inte får vara med men att någon som fyller år dagen efter får vara med..
96a som 96a lixom
Men det är vad jag tycker..

Hampus_H sa:
Känns fett orättvist om jag som fyllt år lite tidigare inte får vara med men att någon som fyller år dagen efter får vara med..
96a som 96a lixom
Sant de du säger hampus!

Hampus_H sa:
96a som 96a lixom
haha ända fördelen med att fylla år i december hampe <3

Hampus_H skrev:
96a som 96a lixom

Sant.. Sant!

Jeppe och Adam,

Kanon att ni driver detta projekt för att bredda intresset!

Go for it!

/ Tomas

Hampus_H sa:
96a som 96a lixom
Hampus och alla andra som tycket det är orättvist. Vi tycker att det kommer bli orättvist hur man än sätter gränserna för fyller man år dagen efter nyårsafton och råkade bli 97a istället för 96a är det ju lika orättvist än om man råkade födas några dagar för tidigt för att skicka in sitt videokval.

Reglerna måste sättas någonstans och 15 år är en bra gräns anser vi. Vi menar inte att göra det orättvist och vi är ledsna att vi måste sätta en gräns, men det måste ju finnas tyvär. Vi gör detta för att vi tycker det är svinkul och hoppas ni diggar vad vi gör trots en åldersgräns, som vi endå måste sätta någonstans.

Till er som är förgamla är det bara att bita i det sura äpplet och leta nya möjligheter och andra vägar, för livet är fullt av dem! :)

Alla åker vi ju skidor för att det är skoj, och det bör vi fortsätta med också!
/jeppe

Åhh vad gött! Så om jag har uppfattat detta rätt så får jag som 15 åring (16år i november, 2012) vara med här?
Sjukt gött, blir att filma hela lördagen då:)

jeppenator sa:
Hampus_H sa:
96a som 96a lixom
Hampus och alla andra som tycket det är orättvist. Vi tycker att det kommer bli orättvist hur man än sätter gränserna för fyller man år dagen efter nyårsafton och råkade bli 97a istället för 96a är det ju lika orättvist än om man råkade födas några dagar för tidigt för att skicka in sitt videokval.

Reglerna måste sättas någonstans och 15 år är en bra gräns anser vi. Vi menar inte att göra det orättvist och vi är ledsna att vi måste sätta en gräns, men det måste ju finnas tyvär. Vi gör detta för att vi tycker det är svinkul och hoppas ni diggar vad vi gör trots en åldersgräns, som vi endå måste sätta någonstans.

Till er som är förgamla är det bara att bita i det sura äpplet och leta nya möjligheter och andra vägar, för livet är fullt av dem! :)

Alla åker vi ju skidor för att det är skoj, och det bör vi fortsätta med också!
/jeppe
jeppenator sa:
dnyberg sa:
får man vara med om man är 96a men inte fyllt 16 ännu?
Yes så länge du inte fyllt 16 är det fritt fram att vara med :)
OliverH sa:
Hampus_H skrev:
96a som 96a lixom

Sant.. Sant!
jespeer_j sa:
dnyberg sa:
men om man fyller 16 år strax efteråt får man vara med då?
max 15 år..
---------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
BasseBengtsson sa:
Åhh vad gött! Så om jag har uppfattat detta rätt så får jag som 15 åring (16år i november, 2012) vara med här?
Sjukt gött, blir att filma hela lördagen då:)
... Du vet fortfarande inte svaret?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp