Zell am see 05/06

xplore

Ny medlem
Zell am see 05/06
Drar till Zell i slutet av november och kör min andra säsong där. Håller just nu på och kollar boende och resväg. Förmodligen blir det flyg som vanligt om inte någon biltokig ska ner också runt den tidpunkten. Så därför tänkte jag kika lite om det är någon som ska ner som kanske kan tänka sig att ha mig med sig som tokigt resesällskap.
Ska jobba på Diele och förhoppningsvis får man samma lägenhet som förra året, där både kök och andra lyxigheter ingick i priset av 200 euro/mån/person. Där var vi fyra som bodde, ibland var vi betydligt fler.. Så därför undrar jag också, eftersom jag drar ner själv i år, om de finns nån go gubbe eller tjej som vill dela. The more the merrier. Yeah, ses i snön!

Zell am see 05/06
Hehe... kommer nog ner nåt senare kanske... Hängde lite på diele förra säsongen, men säsongade dom två åren innan dig, vem är du??

Zell am see 05/06
ja detta låter intressant är åkningen något bra?? blir jag och en kompis i så fall. maila mig på n3alb@hotmail.com.

mvh albin karlsson o niklas brattfors

Zell am see 05/06
är också intresserad av att hänga på. va i zell am see för sådär en 5 år sen ganska trevligt. hur är det att få jobb där nere?
hade tänkt åka ner efter nyår igenteligen men kanske kan planera om.

min mail: tkmanchester@hotmail.com

Zell am see 05/06
tjena.. jag och en tjej kompis ska till zell am see denna säsongen. och behöver nånstans att bo. din lägenhet verkar ju vara bra... vet hur möjligheterna är att få job där nere om vi inte får tag på nåt innan vi åker.. vi ska också åka i slutet av november så de passar ju bra.. ha de / adam
du kan maila mig på hot_blue_cool@hotmail.com.... ses i alperna

Zell am see 05/06
tjena jag skall ner till zell på jul afton i två vekor, det e jag och en polare men det blev trubbel med boendet så jag behöver någon stans att sova sista vekan, jag kan ha min grejer hos polaren så det blir bara jag i kläderna jag har på mig som behöver nogonstans att sova. du kan ju ringa mig så kan vi snacka lite eller skicka ditt nummer så jag kan ringa dig.

Sebastian_kent@hotmail.com
0704968423

Feta hälsningar Sebastian "sebbe".

Zell am see 05/06
Tjena... Låter ju hur bra som helst hade tänkt att göra en säsong o har inte någon stans att bo för tillfället. Om det är så att det fortfarande finns möjlighet att bo hos dig så kanske du kan höra av dig på Msn: jonas_berggren1@hotmail.com el tel 070 - 232 91 31.
Mvh Jonas Berggren

Tillbaka
Topp