xplore
Ny medlem
Zell am see 05/06
Drar till Zell i slutet av november och kör min andra säsong där. Håller just nu på och kollar boende och resväg. Förmodligen blir det flyg som vanligt om inte någon biltokig ska ner också runt den tidpunkten. Så därför tänkte jag kika lite om det är någon som ska ner som kanske kan tänka sig att ha mig med sig som tokigt resesällskap.
Ska jobba på Diele och förhoppningsvis får man samma lägenhet som förra året, där både kök och andra lyxigheter ingick i priset av 200 euro/mån/person. Där var vi fyra som bodde, ibland var vi betydligt fler.. Så därför undrar jag också, eftersom jag drar ner själv i år, om de finns nån go gubbe eller tjej som vill dela. The more the merrier. Yeah, ses i snön!
Ska jobba på Diele och förhoppningsvis får man samma lägenhet som förra året, där både kök och andra lyxigheter ingick i priset av 200 euro/mån/person. Där var vi fyra som bodde, ibland var vi betydligt fler.. Så därför undrar jag också, eftersom jag drar ner själv i år, om de finns nån go gubbe eller tjej som vill dela. The more the merrier. Yeah, ses i snön!