Zermatt v.9

Hxnna

Ny medlem
Zermatt v.9
Har inte hittat någon riktigt bra tråd om Zermatt, så jag startade en ny.

Ska ev dit på sportlovet och jag undrar hur det är där? vad för slags åkning är det, pist eller offpist? hur lätt tillgänglig är offpisten och hur avancerat är den? Är en van åkare o så men, har aldrig varit utan för nordens utbud av fjäll och snö. Ska bli sjukt kul o få se nya vidder.

Jag vill veta "allt" om stället o så.

Hare!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp