Zurich -> Ischgl

720-LIU

Ny medlem
Zurich -> Ischgl
Hej hej!
Skulle verkligen behöva ta reda på hur jag tar mej enklast mellan zurich flygplats och ischgl? Det bästa är om det finns någon direkt transfer, får gärna kosta lite mer då...

om man ska åka tåg, ligger tågstationen vid flygplatsen? Eller måste man först ta sig till någon tågstation, isåfall, hur gör man det?

tacksam för alla svar och tips jag kan få, åker på måndag!

Zurich -> Ischgl
för guds skull flyg till Insbruck flygplats.. närmre.. sen finns det att beställa en Hummer Limousine som tar dig direkt till Ischgl om du betalar bra..

annars vet jag inte :S

Zurich -> Ischgl
Det är absolut inget problem att ta tåg från Zurich flygplats till Landeck och sedan postbussen upp till Ischgl. Har själv gjort det och vet att det funkar bra. Gå in på www.oebb.at och kolla tåg tiderna.

Mvh Patrik

Zurich -> Ischgl
Ska väl tillägga att det inte är huvudstationen som ligger vid flygplatsen. Det är stationen "Zürich Flughafen". Ska du till Ischgl måste du antagligen via "Zürich HB" (Hauptbahnhof)

Zurich -> Ischgl
Som patrk-the man sa, bör det inte va något problem,

Väkte upp i voralberg, men vet inte direkt hur förbindelserna är, men det går direkt tåg från både flygplatsen eller "hauptbahnhof" centralstationen till landek och tågen går dagligen.

Lycka till

Zurich -> Ischgl
Kolla bara upp när postbussen slutar gå för dagen om du kommer sent. Det blir ju rätt så mycke dyrare med taxi från Landek. Har för mig att de slutade gå runt 19 om jag inte minns fel.

Lycka till

Tillbaka
Topp