Flott start på vinterferien!!



Dagen har væ.

Flott start på vinterferien!!



Dagen har vært flott. Påskesteming!! Været blir flott i morgen også, så vi håper at så mange som mulig benytter første dag i vinterferien til å være ute i det nydelige været.

Velkommen til oss!! Nypreparert bakke, med nok av snø

Alla Vegaarshei's bilder

  • 806 Besök
  • 0 Kommentarer
  • 0 + Gillar