Sista åket för säsongen, kändes som en ok avsl. Foto: Martin Bengtsson. Åkare: Magnus Bardh.

Sista åket för säsongen, kändes som en ok avslutning..

Alla Bardh's bilder

  • 961 Besök
  • 0 Kommentarer
  • 0 + Gillar