Efter att ha skottat upp ett QP i över en timme s. Foto: Mattias "Voltaren" Sandström. Åkare: Fredrik.

Efter att ha skottat upp ett QP i över en timme så började vi att hoppa.
Det gick tyvärr inte att få tillräckligt med fart då transporten var för flack.
Vi hade i alla fall roligt.

Alla ICEman's bilder

  • 1134 Besök
  • 0 Kommentarer
  • 0 + Gillar