Det blir fina spår med Extrem Big chife.
Kul med. Foto: Henrik Samuelsson. Åkare: Fredrik Sandström.

Det blir fina spår med Extrem Big chife.
Kul med sommar snö för i morgon är spåren borta igen och då kan man göra nya.

Alla ICEman's bilder

  • 1279 Besök
  • 0 Kommentarer
  • 0 + Gillar