skulle va en 5:a octo men pallade inte ta graben med vänster hand så slängde på ett peace märke istället xD
Alla CHjalmeby's bilder
- Kategori: Skidor - Freeski
- Fotograf: Peter ....
- Åkare: Cristopher Hjälmeby
- Skidort: Kettilsås
- Publicerad: 17 år sedan
skulle va en 5:a octo men pallade inte ta graben med vänster hand så slängde på ett peace märke istället xD