Vad tycker du om Mzaar Kfardebian?
5
4
3
2
1

tjänsten i restaurangen är mycket dålig de preform baserat på ålder och det finns ingen jämlikhet de kunde inte bry sig om yngre kunder.
Översatt av Google ・ Visa original

stor skidort med en distinkt och hisnande utsikt. Ett stort plus är att temperaturerna sällan sjunker under -4 celsius grader under en solig dag vilket gör att du kan njuta av din skidåkning utan frysning. Helt utrustat med några härliga cabanes-stilcafeterier (ca 5) som kan hittas på olika stadium av orten. Anläggningen innehåller också ett världsklass 5-stjärnigt interkontinentalt hotell med några lyxiga och välkända shoppingområden samt några bra ställen för apres-skis (gauchos pub, igloo nattklubb, interdit nattklubb, montagnou restaurang / pub, etc. .). Jag skulle rekommendera Faraya Mzaar för nybörjare till mellanliggande skidåkare och vissa backar är även designade för avancerade och professionella skidåkare
Översatt av Google ・ Visa original


