Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nya shift, om något annat än färgen ändrats!Snart drar ISPO 2020 igång och Freeride kommer vara på plats. Vilka prylnyheter vill du se mer av?
Salomon, Armada och Atomic ställer tyvärr inte ut på ISPO.Nya shift, om något annat än färgen ändrats!![]()
Ja.Detta är ju iofs inte svar på frågan, men vad jag vill se generellt är mer resereportage och mindre prylhets på Freeride.....
Detta är ju iofs inte svar på frågan, men vad jag vill se generellt är mer resereportage och mindre prylhets på Freeride.....
Något speciellt du vill se?Snowboard, tack.
Tyvärr är de inte på platsOm svarta kråkorna är där hade det varit trevligt att se nästa års kollektion från dom![]()
Det här tycker jag borde bli Freerides signatur-fråga på mässor!Sen är min ständiga fråga: Hur många skiddagar per år har säljaren/ingenjören/designern i fråga?
Nja, allt. Park är ju inte min grej men i övrigts så. Även kläder.Något speciellt du vill se?
Haha du tänker exakt som jag du! Läste att nästa års BC Anima skulle ha mindre rocker, mer camber o kortare svängradie. Köpte på mig ett par av detta års modell direkt!Freeride-grejor så klart. Inte massa pist/park och annat tjafs (turgrejor ok).
Sen Blizzards skidor, bra att veta om man måste köpa på backup om de får för sig att ändra nåt i konstruktionen...
Nja, allt. Park är ju inte min grej men i övrigts så. Även kläder.
POC kommer lansera ett liknande system som vi har skrivit lite om här:Hade vart kul att se lite vad som händer med goggles, blev ju helt tyst om Oakleys batteridrivna.... kommer nåt liknande?