MikaelStreng
Medlem
Dynafit hoji
Hej, vet nån här om dynafit hoji pjäxan passar till dynafit beast 14 bindning? Om ej vilka binningar passar?
Tacksam för svar.
Mikael
Tacksam för svar.
Mikael
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju jättebra. Då stämmer det ju. Master step häl-Inserten som den har gör att den klarar beast bindningarna. Beast pjäxan har samma häl.herrgard sa:Jag var och testare Hoji nyss och de hade den här lappen på sig. Wtf?
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/e812d7a04e9dd445993a76af901f893b.jpg[/url]
Edit: free skulle möjligtvis funka med sin häl men kommer nog skadas av beastklon.Det ska inte funka officiellt. Har masterstep light hälinsert. Så beasthäldelen lär käka upp hojipjöxans hälklack. Om den nu passar o går ner.
Jag har inte kvar någon beast att trycka fast pjäxan i, så kan tyvärr inte testa. Om pjäxan sitter bra hade jag bytt bindningar istället.Hej! Tar upp den här tråden igen. Har någon här fått Beast-bindningarna att funka med Hoji Pro Tour och/eller Hoji Free? Jag har varit i kontakt med Dynafit, och de anger att pjäxorna inte är kompatibla med Beast-bindningarna. Men någon här kanske ändå fått det att fungera i praktiken? Känns trist att behöva returnera pjäxorna jag just fått...
Håller med!Jag har inte kvar någon beast att trycka fast pjäxan i, så kan tyvärr inte testa. Om pjäxan sitter bra hade jag bytt bindningar istället.
Tack för tipset! Det är en Free.Kolla efter en begagnad dynafit radical 2.0. Har samma funktion o prestanda men lättare. Är pro tour eller free?
Yes. Bra och mycket lättare!Tack för tipset! Det är en Free.