Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NixGrand Montets?
Inte StAnton..Äh, jag tokchansar på St Anton eftersom jag inte har något bättre för mig. Och var jag ändå där för en herrans massa år sen.
Jo, men det ser inte ut som Sölden.Har inte Sölden en sån där grej?
Det har dem, men den är lite längre än denna version. Som för övrigt ligger i ett annat land.Har inte Sölden en sån där grej?
Tjusigt! You're up @Bgn !Les deux alpes
Alltså, jag tycker att @STORPOTATEN och @PisteCarver ska släppa in oss andra lite mer! Är ni med i Åka skidor-skribenten Gunnar Anderssons klubb Ortsgrisarna?![]()
Åldern spelar nog in en del....då det blivit någon ort genom åren. Och framför allt intresset....det där med berg, höjder, skidortorter, topografiska kartor.....alltså det är löjligt kul.Alltså, jag tycker att @STORPOTATEN och @PisteCarver ska släppa in oss andra lite mer! Är ni med i Åka skidor-skribenten Gunnar Anderssons klubb Ortsgrisarna?![]()
Borde man ju kunnat om man själv lagt in en bild några mil därifrånStorpotaten tar det ännu en gång. Vi är 200 höjdmeter från Kyrketaket. Toppen ovanför Ayaks huvud är Gjuratinden
Nope.Alpe d'Huez?
Sass Pordoi hoppas jag få åka upp på över påsk, men det känns ju klurigt just nu... Kontentan är dock att jag inte varit där än så svaret är nej.Sass Pordoi
Nej.Diavolezza?
Inte Dolomiterna. @Kalle_Luzern prickade in landet .....Tycker det ser lite dolomitiskt ut av nån anledning och drar till med Cortina.