IvanK
Medlem
Borste till vallning
Jag tänkte börja valla mina skidor själv så jag åkte till XXL och köpte Mr. Grippy, Swix Ekonomi vallajärn, Swix valla (gul och blå) och en sickel. Jag tänkte köpa en mindre nylonborste men säljaren sa att man borde satsa på en stål- och en nylonborste och rekommenderade dessa två
www.xxl.se
www.xxl.se
Jag är säker att de är bra men de är rätt dyra. Vad finns för alternativ? Är förbered att lägga några hundra spänn men inte tusen på borstar.
Brush T0179O Oval, Steel 24/25, Steel 25/26, första borste efter sickling - Borste, Sickel, Kork, Struktur & Slip - Brush T0179O Oval, Steel 24/25, Steel 25/26, första borste efter sickling | XXL
Läs mer om Brush T0179O Oval, Steel 24/25, Steel 25/26, första borste efter sickling. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
Brush T0160O Oval, Blue Nylon 23/24, oval borste fin nylon blå - Borste, Sickel, Kork, Struktur & Slip - Brush T0160O Oval, Blue Nylon 23/24, oval borste fin nylon blå | XXL
Läs mer om Brush T0160O Oval, Blue Nylon 23/24, oval borste fin nylon blå. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köp
Jag är säker att de är bra men de är rätt dyra. Vad finns för alternativ? Är förbered att lägga några hundra spänn men inte tusen på borstar.