Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"

Hej!
Vad ska ett par Armada vJJ 2015 2.0 med Marker Baron ("ramturbindning", köpta samtidigt med skidor) kosta? Använda 3-4 veckor, slipade en gång. Inga synliga skador, som nya :). Kan säljas utan bindning också om så önskas. Vad säljer jag bindningen för då?

Senast ändrad:
Duke 12? Menar du 16, eller Baron 13, eller kanske Tour12?

Längd på laggen?

Utan att veta längd, eller ev. skador m.m.. Skulle gissa att mellan 2000 och 2500 är vad du får ut för kompletta paret om inte nån är ute efter exakt den skidmodellen. Beroende på bindningens skick, ungefär strax under hälften, alltså för bara bindningarna.

Hej!
Vad ska ett par Armada vJJ 2015 2.0 med Marker Duke 12 kosta? Använda 3-4 veckor, slipade en gång. Kan säljas utan bindning också om så önskas. Vad säljer jag Duken för då?
Duke 12? Menar du 16, eller Baron 13, eller kanske Tour12?
Antar att det är hybridbindningen Marker Duke PT 12 som avses och inte den gamla rambindningen Marker Duke.
Om det är Duke PT som gäller är nog bindningarna värda mer än skidorna, men jag vågar inte uttala mig om priser.

Pass på in nån annan slår till..

Bilagor

• Screenshot_20221213-114034.png
    Screenshot_20221213-114034.png
    462.4 KB · Besök: 695
Köp aldrig en Huawei.
Köp en Samsung eller en IPhone och stöd den fria demokratiska världen.
Huga vad det börjar bli OT här och var. :unsure:
Men det väl för att det är sommar…..

Det är ju hit vi längtar:⛷️:)
Visa bilaga 19162

Menar du iphone?

De här har stått i förrådet sen dottern föddes och hon fyllde 9 nu på julafton... Kanske borde säljas, men finns det nåt värde öht i dem? Är från 2011 med Duke i duckstance 😎 Riktigt fint skick! Rätt sugen på att ta med dem till Vemdalen nästa vecka och köra pist med dem för de carvar riktigt bra och är ju grymt snygga ✌🏼 Funkar gamla Duke med GW förresten?

Screenshot_20221228_131946_Facebook.jpg

Kanske missat något kring dessa ädelstenar, men känns svårsålt med utrop på 4500kr för ett par 20år gamla skidor. skulle vara för att sätta på väggen då?
Om man inte är hårig nog att ta ett drop med de ...

Kanske missat något kring dessa ädelstenar, men känns svårsålt med utrop på 4500kr för ett par 20år gamla skidor. skulle vara för att sätta på väggen då?
Om man inte är hårig nog att ta ett drop med de ...
Ser ut att vara rätt långa också... blir nog inte någon tur till Göteborg för att hämta hem dessa...Otroligt!

Mycket spännande sammanträffande.

XXL sålde ut vita 90mm Marker Griffon 13 90mm för 500kr

Plötsligt ligger flertal vita Griffon 13 90mm på köp och sälj för högre summor.

Svinigt värre 🐷

Screenshot_20230312_192632_Chrome.jpg
Screenshot_20230312_192548_Chrome.jpg
Screenshot_20230312_192529_Chrome.jpg

Mycket spännande sammanträffande.

XXL sålde ut vita 90mm Marker Griffon 13 90mm för 500kr

Plötsligt ligger flertal vita Griffon 13 90mm på köp och sälj för högre summor.

Svinigt värre 🐷

Visa bilaga 23816Visa bilaga 23817Visa bilaga 23818
Då är det bara att köpa dem på REA hos XXL. Förstår inte ditt missnöje direkt. Och om REA:n är slut så får man vänta till den nästa eller köpa dem lite dyrare innan. Jag har inga sådana bindningar till salu eller inköpta heller.

Då är det bara att köpa dem på REA hos XXL. Förstår inte ditt missnöje direkt. Och om REA:n är slut så får man vänta till den nästa eller köpa dem lite dyrare innan. Jag har inga sådana bindningar till salu eller inköpta heller.
Jag gjorde just det. XXL har öppet köp i 1 år så antingen används de, skickas tillbaka eller säljs här till självkostnadspris.

I min mening är det kutym att vara bussig mot sina medmänniskor som delar hobbyn.

Jag gjorde just det. XXL har öppet köp i 1 år så antingen används de, skickas tillbaka eller säljs här till självkostnadspris.

I min mening är det kutym att vara bussig mot sina medmänniskor som delar hobbyn.
Men om det är någon som behöver pengarna? I detta forum skulle det kunna var någon som tänker göra säsong och har inte pengen hemifrån osv.

Vi behöver alla pengar. Visst är det ok/normalt etc i vårt samhälle att tjäna pengar på att köpa in saker billigt och sedan sälja dem dyrare med vinst. Flera av oss försörjer sig på den principen - ok.

Men - nånstans går en anständighetsgräns. Den är uppenbarligen olika för alla. Själv tycker jag att gränsen går här nånstans

Edit: Påminner litet om när Coreupt sålde ut sitt lager med kraftfull rabatt häromåret. Litet väl manipulativt av dem som köpte upp skidor från konkurslagret och försökte sälja dem vidare här nära det "gamla nypriset". Allt som är lagligt känns inte helt rätt.

Senast ändrad:
Nä men titta vad jag hittade i gömmorna.
Och då har jag satt dit ett fäste för bandet bak.
Snacka om Limiterad. Finns bara denna, tänk på det!
Ska vi säga bud över 1000-lappen.👍😉😲😂🙏
Glad påsk, förresten 🐥
88A22362-DAFD-418C-997A-7617500E1130.jpeg

Man blir ju litet... ja... när säljaren inte vet vad det är han säljer. Tror iofs just den här ovan är "legit".
Men... Påminner aningen om en del annonser på blocket när folk säljer för "sin brors" räkning och därför inte känner till alla detaljer. Min bonus-son (han som tältade i snön i en annan tråd) skulle köpa ett kamerastativ och blev erbjuden fyra kameror i en plastpåse av samma säljare... Bra pris, bra pris! 🤔 :oops:

Senast ändrad:
Tror det finns prutmån på den här! Iofs ny men kanske bättre att köpa ännu billigare på rea från butik med full garanti.

2700 kr för ny kamera med garanti eller begagnad kamera med väska, det är frågan... Det är inte lätt att vara säljare när utvecklingen går snabbt.

Tillbaka
Topp