Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det puder kommer du ha vrålskoj!Har ett par sprillans nya twintip skidor, hur gör sig ett par vanliga twintip skidor i puder åkning? Vill bredda min åkning och prova på puder, kan jag åka med dessa eller kommer jag få en dålig upplevelse?
Det stör inte, det är mer hur symmetrisk/direktionell skidan är både flex och form som påverkar skulle jag säga, sen brukar kanske de med twintip vara lite mer åt det symmetriska hållet.Kastar in en parallell fråga... Åker i princip aldrig switch (utom när det oavsiktligt gått helt åt pipan). Saknar riktigt breda skidor för ren offpist, letar litet på beg-marknaden. Bör jag då undvika att skaffa breda skidor med twintip? Förstår att jag inte har någon nytta med twintip men skadar/stör det?
Jag tyckte det störde med jättestora toppar där bak så jag kapade av dom. Blev nöjd med både funktionen och hållbarhet.Kastar in en parallell fråga... Åker i princip aldrig switch (utom när det oavsiktligt gått helt åt pipan). Saknar riktigt breda skidor för ren offpist, letar litet på beg-marknaden. Bör jag då undvika att skaffa breda skidor med twintip? Förstår att jag inte har någon nytta med twintip men skadar/stör det?