fredw
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
”Tänder” ni verkligen inte på en sådan här bildgåta?
Jag blev jätte-tänd
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”Tänder” ni verkligen inte på en sådan här bildgåta?
Nix!Spiegelgasse Zurich?
Det är helt riktigt, trevlig liten stad på sommaren.Bryggeriet ligger i Bludenz. Men du var ju i Feldkirch, så gissar på det.
Korrekt! Bilden till @PisteCarverKapallbahn?
Nej det är fel riktning.Norrut?
Ja, både framåt och bortåt är rätt.Framåt?
Vad var svaret då?Hade tänkt mig att svaret skulle vara vilken skidort vi är på väg mot, men det här får duga.
Hade tänkt lägga upp fler bilder som ledtrådar, men @Hawk100 klämde ju till med ”rätt” svar direkt!Vad var svaret då?Lite nyfiken faktiskt, kändes rätt omöjlig…
Kollade där men fick det inte att stämma med husen osv. Sen tyckte jag nog att vägen såg för bred och bra ut…Hade tänkt lägga upp fler bilder som ledtrådar, men @Hawk100 klämde ju till med ”rätt” svar direkt!
Det är strax innan man kommer fram till dalstationen i Bivio.
NopeBjörktinden?
Vår nye Norge expert slår till igenDet är Sjövdöla 1719 möh.
Det är väl nästa lika många meter ner till sjön.
Det är många fhm att gå upp, hur lång tid tog det?
topptursentralen.no
Nej, det är inte Rossmoosabfahrt, men du har hittat rätt skidområde.PC, så snabb i pisten att han hinner åka in i sin egen bild!
Kan det vara Rossmoosabfahrt?
Jag har själv inte hittat något namn på den, bara pistnummer.Medrigalmabfahrt?
Edit: blå pinnar på nersidan. Kanske We hike towards the morning… då? Mysko namn.![]()
Ja, pist nr 40.Hmm, kollar på deras hemsida ju. Enda som sticker ut om man klickar på den är nummer 40. Där står det efter klick inget nummer utan bara We hike towards the morning… Från toppen av Furglerblick, som ju är rätt ny.