Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk om ALLA åkte Blades och fikade chokladbollar (även på afterskin) två stora stark och fyra chokladbollar tack.
Horror!![]()
Med tanke på antalet kalorier i den där får du ta ett extra varv på Ferratan.
Vet att det är bra när det är mer volym i spritglaset än i koppen?Bra fika förra veckan.
Visa bilaga 25336
Grappa! Italienarna snålar inte på spriten.Vet att det är bra när det är mer volym i spritglaset än i koppen?Grappa, eller något annat?
De där två dryckerna hör ihop lika mycket som Lady och Lufsen.Bra fika förra veckan.
Visa bilaga 25336
Italienarna måste ha blandat ihop begreppen ”fika” och ”frukost”.Ganska lik våran frukost, jäklar vad dom gillar sötsaker på morgonen.
Visa bilaga 25338
Ja alltså de har ju fattat grejen. Får ju mycket mer energi av massa sötsaker än havregrynsskiten. Plus att man stillar sötsuget redan på morgonen.Italienarna måste ha blandat ihop begreppen ”fika” och ”frukost”.
Fikabuffé serveras mellan kl 07.00 och 10.00.
Är det likadant på italienska skidåkarhotell, eller serveras det ordentlig frukost där?
#vittbröd+nutella<3
Haha, ”kingen” steppar upp ett hack.Visa bilaga 25360
Stressigt i Umeå, knölar ihop lunch och fika till en måltid. Gott men dyrt...
Det där såg smarrigt utJag kommer in i matchen igen med dagens bryggfika.Visa bilaga 25361
Är det vid ”MTB caféet ” där dom har kurser och uthyrning?Visa bilaga 25392
God paj vid Hellasgården.
Nej, det caféet ligger en bit längre bort utmed samma väg. Inte fikat där.Är det vid ”MTB caféet ” där dom har kurser och uthyrning?
Ska ner i veckan och bra fika är lika viktigt som bra stigar.
Schönes Wetter(horn)!Ingen lyx direkt, kranvatten och Raider (vem minns fortfarande?). Bra utsikt iaf och omgiven av murmeldjur!
Visa bilaga 25402
Löjligt vackert det där!Ingen lyx direkt, kranvatten och Raider (vem minns fortfarande?). Bra utsikt iaf och omgiven av murmeldjur!
Visa bilaga 25402
Blåbär & vanilj?Visa bilaga 25534
Köpte fikabröd på Hembageriet i Österbybruk.
En plastkoppling läcker, inte vid nån skarv som verkar rimligt utan det står som en kvast av vattenånga från ett hål mitt på när man kör maskinen. Väntat på reservdel hela veckan. Tydligen skickas de från Danmark och inte från Italien som man kunnat tro och det tar lång tid... Verkar vara en ganska enkel reparation om det nu inte dyker upp nåt annat som jävlas...Ajdå, jag har en sån Dedica som jag är mycket nöjd med. Matar den med återvinningsbara ESE-kapslar. Vad hände? Hur gick det? Iofs intressant att se hur den ser ut inuti...
Ja. Ser goda ut...Blåbär & vanilj?
Ser goda ut…. Har du inte ätit upp dom ännu det är ju två timmar sen du la upp bilden?Ja. Ser goda ut...
Skulle jobba färdigt, ta mig hem och invänta fikasällskap först. Men nu är de uppätna... Mycket god bulle!Ser goda ut…. Har du inte ätit upp dom ännu det är ju två timmar sen du la upp bilden?
Ser riktigt goda ut!
Vilka bönor använder du?