Phlopy_disk
Medlem
Vart hittar jag ett prisvärt ställ, skaljacka + skalbyxor?
Verkligen! Jag tar dock gärna en jag med!Döpa om tråden till tigg en inbjudan till BS?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Jag tar dock gärna en jag med!Döpa om tråden till tigg en inbjudan till BS?
Jag är enormt imponerad av HMs skidkläder faktiskt.Som den nybörjare jag är så drog jag och säsongade denna vinter med endast täckjacka och täckbyxor, men inser nu efter några veckor i solen att det alldeles för varmt och för svårt att reglera temperaturen. Försöker därför just nu hitta ett prisvärt skalställ, men vet inte vart jag ska börja. Jag vill att stället ska vara ganska loose och rakt, samt gå över rumpan. Helst av allt vill jag också ha ett par ganska höga skalbyxor (alltså bibs typ). Har ni några tips på märken eller bra sidor med billigare alternativ där jag ska börja kolla? Eller kanske nån hemsida som har äldre säsongers modeller på skaljackor och skalbyxor? Köper gärna begagnat!! Skiter i fullständigt i färg, även om svart är lite trökigt
Tack!
har fått inbjudan, stort tack!Hej alla!
Har någon en inbjudan till BS att skicka till mig med? Vore väldigt tacksamt!![]()
Jag vill gärna ha en inbjudan! Wahlin.jonas@gmail.comAbsolut
Skicka din mail i pm till mig![]()
Hijackar den här tråden. Jag skulle gärna vilja ha en inbjudan.BestSecret brukar ha bra priser. Köpt mycket trevligt därifrån skicka pm om du vill ha inbjudan
SkickatHijackar den här tråden. Jag skulle gärna vilja ha en inbjudan.
Skickat.tar gärna en invite med ifall det finns övers till bestsecret.
tack på förhand
Skickat.Kan jag också få en inbjudan?![]()
Löser det!Hej
Har någon kvar en inbjudan så är jag tacksam![]()
Det har löst sig. Tackar!!Önskar också en invite om det går att fixa.
re-adventure.com
Inte skidkläder men köpt mycket andra kläder där genom åren. Aldrig varit några problem med leveranser och returer om det var det du undradeJag frågar igen
Är det någon som har hittat något fynd och fått hem det?
Svar ja. Har handlat massa här de senaste 3-4 åren. Senaste beställningen lade jag i heljen o inväntar nu. Köpt i skidväg senaste halvåret; underställ, mellanlager o en jacka. Mannen brukar handla cykelkläder etc. Mycket bra för oss som bor i obyggden o inte kan handla i affär fast vi skulle viljaJag frågar igen
Är det någon som har hittat något fynd och fått hem det?
Tar tacksamt emot en invite!Har inviter om någon behöver.
Tar gärna en inv medHar inviter om någon behöver.
Ps om man ska säga något om vad trådrubriken handlar om så har Revolutionerat Race trevliga och bra kläder. Precis kommit lite nya skidkläder. Har bara testat deras vandringskläder dock.