Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En lång dag, och druckit ett par öl. Började redan googla Telelin See...Tele och tele, men ”3x” linsen på mobilen. Notera gamen! Och hur brant Steinberg ser ut i den vinkeln.![]()
Hohmad stämmer bra, finns även en Chli och en Gross Hohmad, kammen avslutas med Barglen Schiben.
Bra spanat @e18
Njaaaaa……Slälvklart ska de ordningssamma och flitiga schweizarna ta hand om driften av liftsystemet!![]()
Hmm den verkar ju ha den eminenta storstadsfunktionen ringväg så då kan vi utesluta Stockholm och Göteborg. Milano??Vad heter staden?
Visa bilaga 33239
Gissning ger ledtråd.Hmm den verkar ju ha den eminenta storstadsfunktionen ringväg så då kan vi utesluta Stockholm och Göteborg. Milano??
Hmmmm….Gissning ger ledtråd.
Det är norr om Milano och söder om Göteborg.
Den här staden är betydligt mindre än de båda ovan nämnda, men den har ett hyfsat känt fotbollslag.
Hmmmm….
Har hört sägas att Malmö har någon form av fotbollslag……![]()
Fel land, men klart närmast hittills.Tror vi är i Tyskland?
Odense har ett internationellt känt fotbollslag?Odense har ringleder och är typ i rätt storlek… Svårt att gissa hur städer ser ut ovanifrån på natten, var det bör lysa och vara mörkt, vatten vs skog etc
Också fel land, Tyskland är närmast.Salzburg?
Hyfsat känt stod det iofs men jag är ingen expert. De har tydligen slagit Real Madrid en gång och haft Michael Laudrup i laget. Letar vidare!Odense har ett internationellt känt fotbollslag?![]()
Inte rätt men nu bränns det!
Nu var det längre bort.Brygge?
Det är inte Bryssel.Anderlecht men det är väl Bryssel?
Eindhoven är ju i Holland.Eindhoven? Det finns en ring där i alla fall.
Leuven är en mycket fin stad med gammal stadskärna där jag har varit flera gånger, men det är tyvärr inte rättKan inget om fotboll, men Leuven har visst en sån ringled?
Folk kanske inte är så insatta/intresserade av Belgisk fotboll?Nu har ni snart ”bombat” hela Belgien, dags att ta den nu.
Hur många städer/lag finns det i högsta ligan som har vunnit flera gånger och har en sådan ringled?
Inte jag heller, försöker bara fixa ledtrådar….Folk kanske inte är så insatta/intresserade av Belgisk fotboll?