Ny Ă„kare som blivit skidbiten 😅

Jn91

Medlem
Hej ny medlem hÀr !

Fick för mig denna sÀsong och testa skidor ( aldrig stÄtt pÄ ett par innan varken alpint eller lÀngdskidor )

Och det var ju super kul đŸ€© sĂ„ har blivit bĂ„de alpint lĂ€ngdskidor och lĂ„ngfĂ€rdsskridskor denna sĂ€song cirka 20+ dagar pĂ„ berget hittills och en till skidresa inbokat blir 7 dagar i SĂ€len

Jag kÀnner inte att jag progressar heller sÄ tÀnker ta en privatlektion dÄ vi Äker upp

Hittade atomic redster XR 178 cm för 999kr SĂ„ klippte dom men jag Är 195cm Ă„ 96kg sĂ„ behöver er hjĂ€lp med nĂ€sta steg sĂ„ jag kan hĂ„lla koll pĂ„ slutreorna och ha ett fint par skidor lagom till nĂ€sta sĂ€song

Tack pĂ„ förhand ✌

Det kanske du redan gjort, men innan du investerar mer pengar i skidor Àr den allmÀnna (och min personliga) att införskaffa ett par pjÀxor som passar först.

Haha
Det kanske du redan gjort, men innan du investerar mer pengar i skidor Àr den allmÀnna (och min personliga) att införskaffa ett par pjÀxor som passar först.
Jajemen de gjorde jag đŸ€© fick ju med ett par pjĂ€xor för 1900 som oxĂ„ var pĂ„ rean men de blev helt fel för mig sĂ„ köpte nya efter 5 dagar pĂ„ berget Ă„ dĂ„ testa jag ut 6-7 par innan jag slog till pĂ„ de nya

Billigast Ă€r inte alltid bĂ€st 😅😆

Liknande trÄdar

Snödjup

Snödjup har sommaruppehÄll i vÀntan pÄ vinterns snödump.
Tillbaka
Topp