Någon som köpt Carv 2?
Är det någon som köpt den nya versionen av Carv, Carv 2? Jag var inte särskild intresserad av första generationen eftersom den krävde en sula jag inte har plats för i en pjäxa och var endast till för nypistade backar. Läste att den nya generationen fästs utanpå pjäxan och kan ge tips för olika förhållanden som puckelpist och lössnö också. Så jag köpte ett av deras early bird erbjudanden där prylen ingår i medlemskapet. Bara därför jag köpte för jag är helt emot en pryl som kräver medlemskap att användas egentligen. Får se om det blir mer än ett år, får ju prova först. Inte gjort mer än att fästa på pjäxan än och ladda enheterna. Måste säga direkt att det är knepigare att knäppa och knäppa upp pjäxan med carv 2 enheterna fastklämda på resårbandet.
Jag kommer lämna en längre recension här när jag använder det första gången om två veckor. Om det är någon som redan nu funderar på att köpa eller har bestämt sig för att köpa har jag en länk som ger rabatt, skicka ett PM så skickar jag den.
Kommer det hjälpa mig med mina problem med medvridning och bakåtvikt? Vi får se. Jag ska gå lite skidskola nu i början av säsongen ändå för att sen se om Carv hjälper med feedback efter och under lektionerna. Så kommer testa det ordentligt, även om det nu kanske bara blir i pisten då så här i början av säsongen.
Jag kommer lämna en längre recension här när jag använder det första gången om två veckor. Om det är någon som redan nu funderar på att köpa eller har bestämt sig för att köpa har jag en länk som ger rabatt, skicka ett PM så skickar jag den.
Kommer det hjälpa mig med mina problem med medvridning och bakåtvikt? Vi får se. Jag ska gå lite skidskola nu i början av säsongen ändå för att sen se om Carv hjälper med feedback efter och under lektionerna. Så kommer testa det ordentligt, även om det nu kanske bara blir i pisten då så här i början av säsongen.