Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att @Snowgod åker skidor, han bara äter och fikar var han än är.
En ledtråd för detektivarbetet kan vara att colan alltid står på andra sidan bordet...Cola igen
Jag anar ett mönster här, det är väl inte så att det är någon som åker runt med en plunta med rom i innerfickan?
Säsongarvibbar här nu![]()
Aha…..!!!En ledtråd för detektivarbetet kan vara att colan alltid står på andra sidan bordet...
Bidde ett strykjärn kött/ost idag.
Visa bilaga 43935
LARD! jag spanar LARD. Älskar LARD. Ta mig till Alperna genast.Bidde ett strykjärn kött/ost idag.
Visa bilaga 43935
Många verkar gilla LARD och för er har jag ett tips: https://maps.app.goo.gl/rHRRZ2JEu5uo7zju9
Himmelriket för en lard-älskare.
bra tips, men snörapporten för Bologna ser inte fantastisk utJa det smakar verkligen mycket och gott... många svenskar tror det smakar som den smaklösa fettranden på bacon eller julskinkan. Det gjorde jag innan jag testade, men sedan såg jag ljuset and now I'm a believer!
Tror du får ta en utflykt till Bologna. Matstaden nr 1 i matlandet nr 1. Hela centrum är fullt med fantastiska mataffärer. Stolle-Jocke (Emil i Lönnebergas farfar) skulle ha trott han hamnat i himlen... och veganer associerar kanske mer till en varmare plats.
Visa bilaga 43939
bra tips, men snörapporten för Bologna ser inte fantastisk ut
det är så himla lätt att glömma att det finns en massa "andra" berg i Italien.Inte så dåligt snöläge iofs i Bolognas hemmabackar i Corno alle Scale (hemmabacke för en viss Alberto Tomba som växte upp i Bologna) och närliggande skidorterna Monte Cimone och Abetone... Cirka 8-9 mil att köra från Bologna på iofs slingriga vägar.
Visa bilaga 43940
Visa bilaga 43941
det är så himla lätt att glömma att det finns en massa "andra" berg i Italien.
OKTror du får ta en utflykt till Bologna. Matstaden nr 1
Naee….i matlandet nr 1.
Varför sitter du inomhus när det är så fint väder?Chili con carne med utsikt.
Äter ogärna utomhus, oavsett årstid. Antar att alla mina skruvar är för väl åtdragna...Varför sitter du inomhus när det är så fint väder?
Alpluncher ska ätas ute i solen.![]()
Äter ogärna utomhus, oavsett årstid. Antar att alla mina skruvar är för väl åtdragna...![]()
Äter ogärna utomhus, oavsett årstid. Antar att alla mina skruvar är för väl åtdragna...![]()
Det här kan vara det mest upprörande jag har läst här.Instämmer och säger som skärgårdsgubben som tyckte sommargästerna var konstiga - "Äta ute och skita inne?!"...![]()
Det här kan vara det mest upprörande jag har läst här.
Det finns viss risk för det, absolut. Men mycket hänger nu på ditt svar här.Ja det är väl risk att man förlorar sitt sitt svenska medborgarskap efter en sån bekännelse…![]()
På utedasset?Det finns viss risk för det, absolut. Men mycket hänger nu på ditt svar här.
Var intar du silla-lunchen på Midsommar?![]()
Det finns viss risk för det, absolut. Men mycket hänger nu på ditt svar här.
Var intar du silla-lunchen på Midsommar?![]()
Enligt nattklubbsdevisen en in, en ut?På utedasset?![]()