"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). Visa din lunch i backen! | Sida 5 | Freeride

Visa din lunch i backen!

Visa din lunch i backen!
1000005767.webp

Idag blev det pizza! Har man falkblick som @KaitsuH så ser man zerocola hos bordsgrannen även idag :)

Visa din lunch i backen!
Cola igen 😲
Jag anar ett mönster här, det är väl inte så att det är någon som åker runt med en plunta med rom i innerfickan?
Säsongarvibbar här nu😃👍

Visa din lunch i backen!
Många verkar gilla LARD och för er har jag ett tips: https://maps.app.goo.gl/rHRRZ2JEu5uo7zju9
Himmelriket för en lard-älskare.

Ja det smakar verkligen mycket och gott... många svenskar tror det smakar som den smaklösa fettranden på bacon eller julskinkan. Det gjorde jag innan jag testade, men sedan såg jag ljuset and now I'm a believer! :)

Tror du får ta en utflykt till Bologna. Matstaden nr 1 i matlandet nr 1. Hela centrum är fullt med fantastiska mataffärer. Stolle-Jocke (Emil i Lönnebergas farfar) skulle ha trott han hamnat i himlen... och veganer associerar kanske mer till en varmare plats.

1771403983253.webp

Visa din lunch i backen!
Ja det smakar verkligen mycket och gott... många svenskar tror det smakar som den smaklösa fettranden på bacon eller julskinkan. Det gjorde jag innan jag testade, men sedan såg jag ljuset and now I'm a believer! :)

Tror du får ta en utflykt till Bologna. Matstaden nr 1 i matlandet nr 1. Hela centrum är fullt med fantastiska mataffärer. Stolle-Jocke (Emil i Lönnebergas farfar) skulle ha trott han hamnat i himlen... och veganer associerar kanske mer till en varmare plats.

Visa bilaga 43939
bra tips, men snörapporten för Bologna ser inte fantastisk ut

Visa din lunch i backen!
bra tips, men snörapporten för Bologna ser inte fantastisk ut

Inte så dåligt snöläge iofs i Bolognas hemmabackar i Corno alle Scale (hemmabacke för en viss Alberto Tomba som växte upp i Bologna) och närliggande skidorterna Monte Cimone och Abetone... Cirka 8-9 mil att köra från Bologna på iofs slingriga vägar.

1771408830163.webp

1771408999739.webp

Visa din lunch i backen!
Inte så dåligt snöläge iofs i Bolognas hemmabackar i Corno alle Scale (hemmabacke för en viss Alberto Tomba som växte upp i Bologna) och närliggande skidorterna Monte Cimone och Abetone... Cirka 8-9 mil att köra från Bologna på iofs slingriga vägar.

Visa bilaga 43940
Visa bilaga 43941
det är så himla lätt att glömma att det finns en massa "andra" berg i Italien.

Visa din lunch i backen!
det är så himla lätt att glömma att det finns en massa "andra" berg i Italien.

Har åkt ganska mycket i Abetone... Från topparna i Apenninerna (och från sluttningarna nära Bologna, Parma, Modena etc) ser man vid klart väder över hela Po-slätten till alperna, vilket är ett "problem" i sig. Eftersom man då tänker att man lika gärna kunde ha åkt dit - bara typ tre timmar till i bilen. Bild nedan med Bologna i förgrunden.

1771410100340.webp

Visa din lunch i backen!
Det finns viss risk för det, absolut. Men mycket hänger nu på ditt svar här.
Var intar du silla-lunchen på Midsommar? :unsure:

Beror på vädret! Är det under 10 plusgrader, liksom oftast i skidmiljö, så blir det nog inomhus trots ev sol. 😉

Men jag intar gärna en skidlunch utomhus i en solvarm vindskyddad hörna. Dock inga ”ska”, ”måsten” etc 😉

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp