Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"

Ja de är väldigt irriterande… 😉

Sorry, skojade, har märkt samma sak. T ex i styrelsen i vår BRF så jag måste se det var och varannan dag…

Några autentiska exempel från senaste veckan. Varning! Särskrivning på slutet! 😉

”Hej. De har gått bra.”
”Vi tar din som nr 2 så de blir ca 9.15 som vi kommer till dig.”
”Du kan lämna den i min brevlåda på xxx. De står xxx xx på den. ”
”Priset blir de dubbla 64,000kr”
”Ohlssons har tömt våra batteri holkar. De är special nyckel.”

Etc etc 😩

Du kan ju köpa med dig hans Ranger 102 också.

Bara nån tusenlapp mer än nya hos tysken. Fast de hos tysken är ju nyare... (och såklart utan bindning, men en Attack kostar inte heller världen)
Gillar att vissa tycker att 30 åkdagar på en säsong är sparsam användning. Var det bara ett åk per dag?

Själv tyckte jag det var rimligt att skriva nyskick/sparsamt använda när jag sålde ett par skidor som bara gått 3,5 skiddagar.

Gillar att vissa tycker att 30 åkdagar på en säsong är sparsam användning. Var det bara ett åk per dag?

Själv tyckte jag det var rimligt att skriva nyskick/sparsamt använda när jag sålde ett par skidor som bara gått 3,5 skiddagar.

Håller med om att de knappast är sparsamt använda, men kan ju vara i bra skick och då vill man kanske inte välja "Okej skick-synligt använd" när den beskrivningen säger att det kan vara skador/repor och hål :unsure:, men sparsamt använda är kanske att ta i. Men han skriver ju ändå 30 åkdagar

1774615291443.webp

Har jag inte fel så är brädan 8 år gammal.
Säljs som ett renoveringsobjekt så säljaren är ärlig i alla fall men 1000kr 🫣
Ska erbjuda någon hundring då jag är på jakt efter brädor för ett byggprojekt.

Bilagor

• IMG_6204.webp
    IMG_6204.webp
    158.7 KB · Besök: 57
Har jag inte fel så är brädan 8 år gammal.
Säljs som ett renoveringsobjekt så säljaren är ärlig i alla fall men 1000kr 🫣
Ska erbjuda någon hundring då jag är på jakt efter brädor för ett byggprojekt.
Jag vill inte sabba tråden genom att gå ifrån ämnet. Men jag blir nyfiken, vad har du för byggprojekt med gamla sletna snowboards?

Jag vill inte sabba tråden genom att gå ifrån ämnet. Men jag blir nyfiken, vad har du för byggprojekt med gamla sletna snowboards?
En bänk enligt ritning och ett avlastningsbord vid grillen.
Man lär ha nått att göra mellan jobb och tränaruppdrag nu när snösäsongen är slut för oss som bor fel 😄

Bilagor

• IMG_6202.webp
    IMG_6202.webp
    823.2 KB · Besök: 47
  • IMG_6192.webp
    IMG_6192.webp
    129.6 KB · Besök: 47
Tillbaka
Topp