Jag skulle verkligen uppskatta om det, primärt i foruminlägg, gick att tagga medlemmar. Detta borde sedan leda till en notifiering av typen "MarkusO har nämnt dig i ett inlägg" så att säga. Detta för att kunna uppmärksamma medlemmen om att hans namn har nämnts i en tråd, och på så sätt göra det...