King Of Style Video Qualification UPD

OlaMelin

Aktiv medlem
Här nedan är samtliga bidrag till King of Style som finns ute i skrivande stund.

NEWS:
Henrik Harlaut har blivit antagen till King Of Style. Dock utanför videokvalet som rullar på som vanligt fram till den 9 november.

Mer info om hur man deltar i videokvalet hittar du här

Alexis Godbout

Ian Cosco

Willis Brown

Alex Scholpy

Oscar Ekstedt

Gaute Silseth

Boen Ferguson

Klaus Finne

Henrik Kjølmoen

Didrik Thorén

Johan Berg

Oscar Harlaut

Tom Wallish

John Spriggs

Paul Bergeron

Kristoffer Edwall

Timo De Bondt

Nicolas Elshout

Jonas Hjohlman

Ty Peterson

Henrik Harlaut

Victor Hörnfeldt

Ludwig Crabber

Tom-Oliver Hedvall

Niklas Karlström

Sebastian Carlsson

Jakob Lundberg

Nick Martini

Hampus Öhlin

Will Berman

Gabriel Gallardo

Steffen Hamre

Michael Clarke

Halvard Thon

Christopher R Helberg

Mike Hornbeck

Tobias Sedlacek

Mattias Axelsson

Senast ändrad:
nick, halvard, matteus och hampe kanin ska dit!

skulle va trevligt om wallisch på nått sätt skulle va med på winter jam:) han skulle nog kunna göra bra ifrån sig : )

de e sick att henke inte e mä från början!!!! men de hade vart fett cleant å se han å mike på de jamande vintern! men man vill ju se nick också så de e fqan svårt asså!

Henrik for sure, ingen jävla tvekan, oavsett tycke eller smak...fy fan. sen vill ja ju skicka min boy menga men fan tänk att se clarkes dub cork....hard

niklas karlström! även om det har varit tyst från karln ett tag så visar han ju här att han fortfarande är en sjukt skön o bra skidåkare! skönaste på första winterjamet när han körde i skinnpaj o cheap monday jeans. mer rockskidåkning åt folket!

Maximilliam sa:
PontusOlsson sa:
jeppenator sa:
Henrik Harlaut
SJUUUUKASTE EDITEN!!! FYFAN!!
den är sjuuukt bra.. bästa jag sett nånsin.. Kangaroo och sw 14 och allt va sjukt..!
med stil också!!!!!!!!!
LÄtt att henke. Han har grymt bra stil.

Även Hornbeck tycker jag, båda två har grymma stilar. Även om nick stompade fett så tyckte jag inte att han hade någon grym stil, DET ÄR VAD JAG TYCKER!

Senast ändrad:
simonthyrberg sa:
niklas karlström! även om det har varit tyst från karln ett tag så visar han ju här att han fortfarande är en sjukt skön o bra skidåkare! skönaste på första winterjamet när han körde i skinnpaj o cheap monday jeans. mer rockskidåkning åt folket!
Håller med dig.
Tycker Niklas hade skönaste bidraget!

Tillbaka
Topp