King Of Style Video Qualification 09

jeppenator sa:
johanfred sa:
JWester sa:
visste inte att det var "sjuk stil" att släppa graben efter 540 på en 1260. antecknar det.

(så kanske jag också får stil)
haha truuuue jacob!
Haha tillbaka på dig själv!

det är ju utförandet av helheten på tricket som gör hans flat 12a snygg. hade han släppt graben och flaxat runt den hade de ju itne vart steeezyyyyy..

men eftersom han medvetet släpper graben och nästintill stoppar händerna i fickorna och har full kontoll hela vägen runt så blir det snyggt som fan.

samma sak som att göra en japan to shify på en flat 5. då håller man knappast graben länge men behåller steeezen!

tim kör sjukt bra, vore kul att se han på stadion!

peace
Helt rätt! Dom armarna är inte att leka med!

Tim McChesneys switch 5 nosegrab vid 0:52 är ju så jävla sjuk. Den bottenlandningen och stompet är ju bara off the hook.

förstår inte riktigt meningen med att ha med klipp på handrails i ett videokval till en big air tävling?

hoppas på att få se ett bidrag från niklas eriksson, skulle vara kul att se hur hans rätt unika sw dubbel 10a blir bedömd mot tex. sammys "vanliga" dubbel cork

maartin sa:
förstår inte riktigt meningen med att ha med klipp på handrails i ett videokval till en big air tävling?

hoppas på att få se ett bidrag från niklas eriksson, skulle vara kul att se hur hans rätt unika sw dubbel 10a blir bedömd mot tex. sammys "vanliga" dubbel cork
Håller med...Varför visa en massa rails när det är en Big Air Comp.

Giro sa:
maartin sa:

Håller med...Varför visa en massa rails när det är en Big Air Comp.
håller med!

JonH sa:
jeppenator sa:
johanfred sa:

det är ju utförandet av helheten på tricket som gör hans flat 12a snygg. hade han släppt graben och flaxat runt den hade de ju itne vart steeezyyyyy..

men eftersom han medvetet släpper graben och nästintill stoppar händerna i fickorna och har full kontoll hela vägen runt så blir det snyggt som fan.

samma sak som att göra en japan to shify på en flat 5. då håller man knappast graben länge men behåller steeezen!

peace
kunde inte ha sagt de bättre själv. stil handlar inte om att hålla sina grabar länge!

Railson sa:
JonH sa:
jeppenator sa:

peace
kunde inte ha sagt de bättre själv. stil handlar inte om att hålla sina grabar länge!
han har faktist en helt sjuk stil. Men då det är big air comp så kommer han få mindre poäng för att han släpper grabarna tidigt, ju längre man håller dom mer poäng får man. jag har dock inte sett några mer klipp på han så han kanske klarar av att hålla grabarna igenom hela tricket!

SVENKE sa:
Railson sa:
JonH sa:
han har faktist en helt sjuk stil. Men då det är big air comp så kommer han få mindre poäng för att han släpper grabarna tidigt, ju längre man håller dom mer poäng får man. jag har dock inte sett några mer klipp på han så han kanske klarar av att hålla grabarna igenom hela tricket!
det är sant, vilket är lite synd pga att han har en sån sjuk stil och tävlingen heter king of style!

Hittills står Kenworthy och McChesney ut, men det vore jävligt skoj att se hur Mike Mertion eller Tim Durtschi skulle prestera. Jävligt skumt av Allen Lam att posta en 2 min lång edit bestående av i stort sett bara rails.

Ska inte De bästa ställa upp? Jon, jacob, henrik, casabon, wallisch, dumont, hatvet, almbuhl, cosco, west, tj shilla, favre, wells, misof, sherlin, tudor, Kenswertsnake, brown, carson? mm

Deathmachine sa:
Ska inte De bästa ställa upp? Jon, jacob, henrik, casabon, wallisch, dumont, hatvet, almbuhl, cosco, west, tj shilla, favre, wells, misof, sherlin, tudor, Kenswertsnake, brown, carson? mm
hmm ja det kan man ju fråga sig, tänk efter lite så kanske du kommer på svaret själv..

Deathmachine sa:
flera av dem är redan inbjudna till tävlingen!

har ni missat strenio eller? skönast edit och sjuka dubblar!

LJ! Utan tvekan ska han med, dubbelgrabar väl dubcorken tail - mute?

Förstår inte riktigt varför vissa klipepr ihop edit med typ 2 hopp i och resten handrails. Det är ju en big air tävling, eller har jag missat nåt?

Edit: LJ. No question.

Senast ändrad:
HAHA, var dt bara jag som garvade åt LJ's låtval ;P?

BTW, Jag sätter allt kung midas guld på att de personerna som går vidare kommer ha en Dblcork i sin kvalvideo! Stil håller inte på sådana här tävlingar nuförtiden.

Senast ändrad:
Deathmachine sa:
Men nu är frågan, hur kul blir det utan Casabon?
Lol.... Han är desutom skadad, tror inte han är helt redo för tävla än... Han var ju med förra året så är han inte skadad är han inbjuden redan..

jeppenator sa:
johanfred sa:
JWester sa:
visste inte att det var "sjuk stil" att släppa graben efter 540 på en 1260. antecknar det.

haha truuuue jacob!

peace
word!

JWester sa:
ADouhan sa:
Tim mcChesney lätt! så sjuuk stil! flat 12an i början är ju inzane!

Ah, fyfan va fult asså! Fan är det med dig, det är ju förfan det som är snyggt? Du ser ju hur han chillar igenom hela rodeon som om det vore en jävla 360...

Vore väldigt intressant och se Tim McChasney komma till Stadion och hoppa, för jag skulle nog tro att han skulle ligga bra till. Vet dock att det är svårt att gå långt på stil, men det är absolut inte omöjligt.

Om Tim skulle hamna ovanför Jakob, skulle det göra mig till en väldigt lycklig människa. Sätt Jakob på plats och visa vem som bestämmer!

Senast ändrad:
ovashoot sa:
Vore väldigt intressant och se Tim McChasney komma till Stadion och hoppa, för jag skulle nog tro att han skulle ligga bra till. Vet dock att det är svårt att gå långt på stil, men det är absolut inte omöjligt.

Om Tim skulle hamna ovanför Jakob, skulle det göra mig till en väldigt lycklig människa. Sätt Jakob på plats och visa vem som bestämmer!
Word!!!

Snödjup

Tillbaka
Topp