King Of Style Video Qualification 09

Satte mig och kollade igenom några av filmerna :) jag tycker många e roliga och hela deras filmer är när dom railar ? kanske ska ta reda på va kos är innan dom skickar in sina bidrag :) hehe

peace

gus, leigh powis, mcChesney, oscar, lj, martini eller gaute, kan fan inte bestämma mig asså, blir svårt för dem som dömmer de är ett som är säkert!

Chea, nick martini shreddar grymt som vanligt och tim mcchesney shreddar hårt (Sjuk stil!), hade vart kul att se han eller tim mcchesney på vinterjam!

kolla oskar harlauts sista trick, en sw misty7 till misty5? helt sjuk. och leigh powis sista var oxå sinnes

Senast ändrad:
topp 20 är: PC Fosse, Leigh Powis, Sig Tveit, Lj Strenio, Gaute Silseth, Klaus Finne, Cody Ling, Nick Martini, Oscar Harlaut, Ian Cosco, Kim Boberg, Fridtjof Fredricsson, Espen Bergh, Gus Kenworthy, Mike Meriton, Paul Bergeron, Tim Durtschi, Will Berman, Steffen Hamre, Tim McChesney

Grattis Till alla!!! =D

Dom flesta var dope! :D

har en fråga, får man inte se några av dom som har kvalat sig in elr har inte dom gjort ngn? :O

CHjalmeby sa:
topp 20 är: PC Fosse, Leigh Powis, Sig Tveit, Lj Strenio, Gaute Silseth, Klaus Finne, Cody Ling, Nick Martini, Oscar Harlaut, Ian Cosco, Kim Boberg, Fridtjof Fredricsson, Espen Bergh, Gus Kenworthy, Mike Meriton, Paul Bergeron, Tim Durtschi, Will Berman, Steffen Hamre, Tim McChesney

Grattis Till alla!!! =D
Och Pc Fosse, Nick Martini, Lj strenio och Ian Cosco gick vidare till stockholm :D

Snödjup

Tillbaka
Topp