Jobba åt Langley Travel?

• Trådstartare Trådstartare UNO
  • Start datum Start datum

UNO

Ny medlem
Jobba åt Langley Travel?
Någon som har erfarenhet av att jobba åt Langley Travel, helst sommar men även vinter, helst i Chamonix? Boende, lön, arbetstider mm mm allt av intresse.
Tack

Jobba åt Langley Travel?
Gör inte det!!! Skit lön , skit arbetstider och nada intresse från företaget angående personalen...
Men, men de e upp till toi!
Simma lugnt

Jobba åt Langley Travel?
Tror du svårt att hitta ett bättre reseföretag att jobba åt!

Visst dålig lön och mycket jobb, men sån är nog tyvär branschen.. Däremot otroligt kul! Ofta väldigt bra personal och inga överambitiösa falsksmilare. Visst bryr de sig om personalen.

Jag jobbade två sommrar på Korsika samt var involverad en säsong i Serre Chevalier; har aldrig haft så kul!

Jobba åt Langley Travel?
klart det är ett bra jobb, om man bara är ute efter att tjäna pengar kanske man ska kolla efter något annat men såklart då ska köra om du får anställning!

arrangör/ledare är ett fantastkist arbete, har jobbat en del med teambuilding, klättring och segling. garanterat det bästa man kan hålla på med!
men som sakt, lönen är kass och arbetstider finns knappt, man jobbar 24/7 och det ända man fåt ut av det är att man har otroligt kul hela tiden.

får du jobbet så ta det garanterat, jag har rest med langley 2 gånger och det tycker jag funkat bra!

Tillbaka
Topp