Vad Är Det För Fel På Dom??!!

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
H

Hjalles

Guest
gå in på denna sida nedan... där får man se bland andra tanner hall och pep fujas stå och röka brajj hela tiden.. och dessutom åka medans dom är påverkade och dom är förebilder vad fan är det för fel på dom jag menar tycker ni att det är okej???

http://www.bthere.tv/story.asp?sid=151

aa snacka om att var körda.. men fan men man blir dum i huvedet när man röker på och då kanske man vågar mer.. fan vet jag.. men det var hemskt och se att han blev mer och mer pundad i skallen :(

men vafan det måste ju vara olagligt!!! men jon olsson säger ju att han har slutat med gräset nu... man kan ju hoppas iallafall... :(

rätt skev i skallen den där grabben. den var ju inte en fet i veckan dom slog heller, såg ju ut att röka en femma om dan. man blir ju som man lever..

man fatta ! de är lagligt i canada och vissa andra länder, och då är de folk som håller på med de. Dom tycker ju snus är helt stört bara för att de är olagligt där.

Shiit va han e ball!
-I was supoused to be in the chairlift five minutes ago, but fuck that. We have more important things to do.

vikken pundare asso =) snart kommer fler haka på Jons JLtrend, o då kommer Tanner att vara slut =)

Hars att dom rökte braj men som vi fick veta lite senare i tråden så är det lagligt i canada

nja, det är bara "medical marijuana" som är lagligt i kanada, men rättsväsendet har en tämligen tillbakalutad attityd till röka. men switch verkade nästan vara förfärad över att man fick se dem röka, tycker att det är väl inte lönt att oja sig så jävla mycket. folk gör sina egna val, och hur man ställer sig cannabis är ett.

om ni har läst jon olsson deeptalk står det ju att tanner slutat med majjan

GRYMT FLOW... nu blev jag sugen på att åka skis

haha, trodde du inte att dom rökte eller? värsta nyheten....
jag har sett dom live röka :P

förr eller senare inser dom väl att det inte håller i längden och hålla på med det där. det är ju lite av den kulturen att man ska skita i allting och bara vara helt blassé.
men, men åka kan dom i alla fall och det ska dom ha all credit för. sen vad tanner och dom andra håller på med vid sidan av skiter jag fullständigt i, det avslöjar ju bara dom själva hur mycket dom har mellan pannbenen!!!

jag är inte helt "förfärad" jag tycker bara det var lite mysko ;)

Det funkar ju fan inte det är bara nån film när han snackar och sånt

vart är den filmen?

kossan, kolla på newschoolers där lär det finnas länkar

ingen som bara kan slänga in en länk eller nått.. kollade runt lite o hittade ej på newschoolers

Men tråden är 3 år gammal, filmen finns nog inte längre. Den var inte heller särskilt intressant. Tyckte bara det var ganska upprörande för tillfället, vet inte varför.

när folk blir kända så halkar dom gärna in på droger se på hollywood, gamla friidrottare etc etc.

sjukt bra förebilder! inom jibbing kulturen tillhör det att röka på ibland! borde väl de flesta häör inne veta, + att cannabis inte är mycket farligare än alkohol , peace på den grabbar

hade det vart någonm skilldnad om dom tex krökat dagen innan!?
kanadensiska och brittiska forskare har båda kommit fram till att alcohol är farligare på alla punkter än cannabis.
det ända farliga med cannabis i sig är tobaken du rullar den med om du nu gör det.
okej den kan skada lungorna vid rökning men du kan förtära den i matform eller via en vaporizer om du vill ha den näst intill ofarlig.

Senast ändrad:
yahman sa:
hade det vart någonm skilldnad om dom tex krökat dagen innan!?
kanadensiska och brittiska forskare har båda kommit fram till att alcohol är farligare på alla punkter än cannabis.
det ända farliga med cannabis i sig är tobaken du rullar den med om du nu gör det.
okej den kan skada lungorna vid rökning men du kan förtära den i matform eller via en vaporizer om du vill ha den helt ofarlig.
Att säga att cannabis är helt ofarligt är att ta i. Om man är beroende (psykiskt alltså, då cannabis inte ger fysiskt beroende) så kan det vara farligt om vi säger att du röker x antal gånger i veckan. Då är dåligt närminne en väldigt vanlig bieffekt, sen kan man också bli allmänt dum osv. Dock går detta bort om man slutar. Snetripp är ju också något farligt, en snetripp och du kan vara psykiskt förstörd för livet, dock är det extremt ovanligt.

Men någon joint i månaden är nog ingen större fara nej.

btw så kommer det komma en film snart "super high me" där en kän komiker som jag inte kommer ihåg namnet på bara för det ska vara utan cannabis en månad för att sedan röka ner sig en månad för att se om det gör någon skillnad på honom, i samma anda som "super size me"

I länder som Nederländerna, England och USA är det en rätt stor mängd ungdomar som har testat någon form av drog utöver alkohol. Har bekanta i usa och vad man hör från dom så florerar marijuana och piller rätt ofta på fester där.

Va i Amsteram och hälsade på en kompis där i sommras och vi gick på en privat fest..så innan mitt på dagen när vi fikade så gick en av hennes vänner (en person från england) rakt över gatan köpte lite knark på en coffeshop som han sedan använde på förfesten med några andra, Jag var den enda som regerade på detta. För i sverige får vi lära oss att vi dör bara man tänker på att testa droger.

Säger inte att man ska använda droger har fortfarande inte testat nåt men ibland är verkligen inte riktig så som man får lära sig i skolan om saker och ting.

Mvh

Senast ändrad:
Har för mig att jag läst i någon artikel om att det är mycket skonsammare för kroppen att "röka på" än att dricka sprit. Dock är det inga säkra källor eller något utan jag har bara ett vagt minne av det.

O and O

Snetripp kan ju bli jävligt svårt. Tripp brukar indikera på hallucigena substanser. Någon som cannabis inte har.
Annars har vi ju den välkända haschpsykosen, som det inte finns ett enda dokumenterat falla av i världen.
Folk skrattar ju åt oss utomlands typ "Yeah! sweden, youre the guys with haschis phychosis right? Hahahah"

Nej du kan på intet sätt paja ditt liv genom en enskild gång du röker. Hasch och weed har inte så stor effekt. visst du kan må illa i nåra timmar men det har jag gjort på alkohol en jävla massa gånger.

Nä weed är fint.
Personer under 18-20 år ska dock fanimig inte röra det. Man känner inte sig själv tillräckligt bra om man är 15-16 och det kommer bara påverka en på fel sätt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp