Skidspel!

Mackke

Ny medlem
Skidspel!
okej, nu e de så att jag har lite tråkigt nu när snön börjar försvinna o allt o skidsäsongen e slut :(

Så nu undra rjag om ni ve t ngra bra skidspel på data som man kan få hem gratis,
till exempel jibberish, nåt i den stilen..

Tack på förhand ; )

Skidspel!
Köp SSX on tour.
Om du kan stå ut med att köra bräda istället för skidor rekomenderar jag Amped 3. Eller nej, jag kan inte rekomendera det, men eftersom Amped 2 är så sjukt bra så antar jag att 3an är det också :)

Skidspel!
Okej, så de här SSX on tour e de till ps2 lr?
Amped 2 är de till data eller tv spel?
O om de e till data, hur får man tag på det?

Skidspel!
SSX on tour finns nog till alla spelconsoler, vet inte om det e släppt på dator.
Amped 2 lika dant, det borde finnas till dator, e dock inte säker. 3an finns kanske bara till nya Xbox360.
För att få tag i datorspel går man in i en spelaffär och köper det, finns även sådana affärer på internet. Eller så laddar man hem det om man känner för att bryta mot lagen lite. Var det finns kan ajg inte säga eftersom jag inte vet :)

Skidspel!
Asså.. jag har inte tänkt mig ett as bra spel..
men något som man kan roa sig med i några timmar utan o behöva lägga ut en halv fömögehet på ett spel som man ändå tröttnar på ganska snabbt..

Skidspel!
Någon här som vet hur man gör andra grabar än, Phil, Safety, Mute o Uncrossedmute på Jiberish..
De går inte o göra typ Tail, Nose etc. etc?

Senast ändrad:
Skidspel!
jo det gör.... håll inne två knappar samtidigt av dom knapparna som man grabbar med...då kan du göra tail och sånt!!!

Skidspel!
men gå in och byt kontroller så du bara behöver en tangent då får du den grab du vill jämt

Skidspel!
ni har juh jhonny mosley till ps2 vet jag ett oldscool spel som JAG tycker är mkt bättre än ssx on tour för de är mkt verkligare så jag tipsar er om de !

Skidspel!
jibberish är kul, men fult och lika buggigt som windows ME så jah rekomenderar starkt de andra skid spelen.. och snowboard och skidspel är inte samma sak och kan inte gämföras överhuvutaget..!!!

Skidspel!
dnaspin.. är typ lika kul som att måla om huset.. tyvär har jah inte spelat ssx on tour men mina vänner som gjort det tycker att det är helt okey..^^

Skidspel!
aaa... jibberish är väll inte heller nån höjdare men det är roligare än dnaspin.. iaf..

Tillbaka
Topp