raila med skorna på sommaren.

haha, roligt hörru. annars kan man ju sätta på sig ett par inlines å köra samma sak ungefär :)

jo det kan man ju, men om man inte har inlines och är fattig som jag ;P, så kan man ju köra med detta :D

ne, det gör det inte. men det blir ju lite halare, men det går inte att raila ordentligt ska du se ;P

Haha, har faktiskt också skorailat det där räcket nere mot bergnäsbron..

orka när jag gjorde det där så fastnade jag efter 2 meter o dog!

asso vi railar ju inte bara med skorna som dom är, vi har ju "byggt om dom" :;P och då fastnar man inte.

vi tog en orange vägpinne och sågade ett rör åt varje sko, som var lika långt som skon. sen sågade vi rören så vi fick fyra halvrör. sen tejpade vi fast två halvrör på ena skon och två på den andra. För att det ska glida så bra som möjligt så kan ni vaxa in de ni ska glida på, med typ skidvalla, skatevax eller stearin. stearin är inte lika bra men det kan gå ;P, sätt halvrören så att den utböjda sidan är mot marken och de ni ska raila på.

thom8 sa:
haha, roligt hörru. annars kan man ju sätta på sig ett par inlines å köra samma sak ungefär :)
Joo de kan man fast med "railskorna" kan man ju raila på fler ställen där man inte kan åka inlines och de kostar int lika mkt.

Säger bara soap shoes! Fanns att köpa för några år sedan! Det är äkta vara då!

CHAOS_6028_large.jpg

http://www.soapshoes.com/ till Hemsidan

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp