Tips På Forumförbättring

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Deleted member 39569

Guest
Tips På Forumförbättring
tjatja

Det är så att jag har ett tips på en forumförbättring här på freeride.

Jag tycker det skulle vara skönt om det var så att när man är inne i en tråd, så visas"nya inlägg senaste dygnet" till höger på sidan, ungefär som på Fragbite

Då skulle det blir mycket smidigare att bläddra mellan dom senaste trådarna tycker jag.

Vad tror ni om det?

Tips På Forumförbättring
jag fatar inte heller?
kom igen deespin utveckla =)

för att citera jeppe: "men bra med ideer"

Tips På Forumförbättring
titta på tråden under istället..

Senast redigerad av en moderator:
Tips På Forumförbättring
http://img407.imageshack.us/img407/5344/sdrtyp8jy.jpg

Nått sånt typ.

Som ni ser la jag även in en ruta högst upp på sidan som jag tycker skulle vara enkelt att ha, så man skriver bara in vilken sida man vill gå till i tråden, så kommer man dit.

det kan vara bra i tex långa trådar där man bara kan välja att gå till typ 1,2,3...52,53,54 som i typ OT tråden.

altså skriver man in ett nummer i rutan tex 23, så kommer man till sidan 23 osv ni fattar kanske?

man kan ju ändra i url:en om man vill till en annan sida, men det är jobbigare, och alla kanske inte vet hur man gör

Tips På Forumförbättring
Grymt bra idé vill jag påstå, stressigt fattar jag inte hur det skulle kunna vara, snarare smidigt. Det skulle öppna upp mkt för mig också, jag kollar oftast (läs alltid) bara dom senaste trådarna som syns på startsidan.
Och plats finns det ju också. Designen går ju itne direkt sönder för att man lägger till en lista, alxx.

dock känns sidnummerfunktionen lite onödig...det räcker väl ändå med sifferlänkarna, kanske om dom fanns både uppe och nere...så brukar det ju va.

Tips På Forumförbättring
niklasH sa:
dock känns sidnummerfunktionen lite onödig...det räcker väl ändå med sifferlänkarna, kanske om dom fanns både uppe och nere...så brukar det ju va.
jo men när det är för många sidor så visas alla inte i sifferlänkarna, då visas (som jag skrev) bara typ "1,2,3...40,41,42" så om man tex vill till sidan 25 så måste man bläddra igenom alla sidor dit typ,

man skulle ju också kunna göra så att alla sidor syntes som sifferlänkar, men det skulle nog bli trångt om det är 50+ sidor..

fast det kanske är lite onödigt ändå när jag tänker efter.

Tips På Forumförbättring
Ah, tänkte inte på det... men hur många trådar är det som går över den gränsen då? typ 5? :b enda ja kan tänka på är offtopic-tråden, elelr va den nu heter. känner inte att den har så hög prioritet heller för den delen :)

Tips På Forumförbättring
niklasH sa:
Ah, tänkte inte på det... men hur många trådar är det som går över den gränsen då? typ 5? :b enda ja kan tänka på är offtopic-tråden, elelr va den nu heter. känner inte att den har så hög prioritet heller för den delen :)
jo jag vet, det var det jag kom på, att det är så få trådar som har så många sidor
det är typ kändisleken,ordleken, ot tråden och nån till

Tips På Forumförbättring
äh varför inte sätta en högre åldersgräns å banna alla kids.. så får man jue en clean sida på dirr;P men annars så tycker ja att de va ett rätt bra förslag;)

Tips På Forumförbättring
Ännu ett bevis på att Deespin (erik) är en riktig cs-nörd som nöter alla dataspels hemsidor och counter-strike!

Tycker annars att du kunde ställt frågan i nån freeride-tråd..

Tips På Forumförbättring
inte jag som skrev..

Tips På Forumförbättring
jag har buggat, det finns 2 av mig på kompislistor, skriver jag ett inlägg så kommer det 2 osv

Tips På Forumförbättring
Ännu en portion konstruktiv kritik från BigAir? Fragbite är en bra sida och likaså ett bra exempel.

Tips På Forumförbättring
BigAir sa:
Ännu ett bevis på att Deespin (erik) är en riktig cs-nörd som nöter alla dataspels hemsidor och counter-strike!

Ännu ett bevis på att BigAir (Felix) är en riktig skrivaonödigakommentarer-nörd som nöter alla foruminlägg och xbox360

Tips På Forumförbättring
Deespin sa:
BigAir sa:

Ännu ett bevis på att BigAir (Felix) är en riktig skrivaonödigakommentarer-nörd som nöter alla foruminlägg och xbox360
HAHAHA^ sköning

edit: ideén är grymmt bra föresten!!

counter terorist wins, roger roger..

Senast ändrad:
Tips På Forumförbättring
Dude, jag är medlem på fragbite sen 2 år tillbaka så knip igen va.
Du vet att det blir snöbadning på skolan imorgon Erik! (deespin)

Senast ändrad:
Tips På Forumförbättring
BigAir sa:
Dude, jag är medlem på fragbite sen 2 år tillbaka så knip igen va.
Du vet att det blir snöbadning på skolan imorgon Erik! (deespin)
haha då är det ju du som ska knipa igen

sen blev du lite ägd och måste hota med snöbadning

precis, lyssna på johan, skriv vad ny tycker om idén

Tips På Forumförbättring
marer sa:
nemän alvarligt nu, har du xbox 360 (felix)?

amped3 ?!!
Dags att förflytta oss till OT-tråden?
Ja, jag har XBOX 360. Tillochmed Hans, våran stränga moderator har det. Tyckte det var ett självklart val då!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp