Julklapps tips / fr rimstuga

• Trådstartare Trådstartare a_ahlnas
  • Start datum Start datum
A

a_ahlnas

Guest
Julen närmar sig och önskelistan skall postas till tomten. Så man greppar pennan och ska skriva, men man kommer inte på vad man ska önska sig. Så tänker man på skidor, men de har man allt till redan. Så kan man inte komma på något och får black out. Så man behöver hjälp. Vad ska ni önska er? Jag börjar bli lite smått desperat.

Tycker vi annars kan göra detta till någon sorts rimstuga också :)

// Santa klas

Free Skiing boken som finns att köpa här på freeride.. sen lite små prylar.
Pengar är ju alltid välkommet!

Nu tycker jag vi ska komma ihåg varför vi firar jul!!

FÖR ATT FÅ SÅ JÄÄÄVLA MYCKET PRESENTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pengar känns som en tråkig julklapp. grejjen med julklappar är ju att man ska öppna dom och bli överaskad, pengar e itne samma samma.. ;) lutar åt ett par nya skidor i brist på annat

a_ahlnas sa:
Pengar känns som en tråkig julklapp. grejjen med julklappar är ju att man ska öppna dom och bli överaskad, pengar e itne samma samma.. ;) lutar åt ett par nya skidor i brist på annat
ville inte du ha ett par lila crowbar?? då kan du ju önska dej de:P

piivar sa:
a_ahlnas sa:
En sak mina päron aldrig skulle ge mig är gogglar. de tycker dom e så jefla onödigt. lär ju inte tycka mer om de eftersom ja nyligen köpt nya crows

a_ahlnas sa:
piivar sa:
a_ahlnas sa:
En sak mina päron aldrig skulle ge mig är gogglar. de tycker dom e så jefla onödigt. lär ju inte tycka mer om de eftersom ja nyligen köpt nya crows
smart tänkt

ja kanskriva min önskelista utifall nån skulle få för sej att ge mej en liten present!
1. skider
2. stavar.
3. mobil
4. en cykel
5. en box
6. SPOOOOOOOOOONS

Sommaren är slut och vintern är här
Inget mer skejtande... trodde du!
Ha det roligt, du lär.
Ta en sväng i backen och åk, nu!

är en bra rim till en snowskate tycker jag...

cash är allid bra att önska sig..
sen vettefan asså.. jag har ltie samma som du.. men hm.. lite kläder å gogglar å sånna saker.. stora t shirts.. sånt man inte kan få för mycket av! :D

ledsen att behöva säga det, men tomten finns inte.

det är julbocken som har tagit över och ni kan i fortsättningen vänta er endast presenter i form av klass-B havrefoder i era nu US-inspererad julstrumper hängandes över spisen/micron.

marer sa:

det är julbocken som har tagit över och ni kan i fortsättningen vänta er endast presenter i form av klass-B havrefoder i era nu US-inspererad julstrumper hängandes över spisen/micron.
Klart att tomten finns!

Jag funderar på en jacka,ipod eller en rullplanka kan dock inte riktigt bestämma mig. Annars är ju som sagt cash alltid välkommet.

Senast ändrad:
jag har fan ingen aning om vad jag ska önska mig,, helt jävla tomt i skallen..

ett par vantar från peak som va grymt feta hittade jag.. men inte nått annat..
ingen som har nått tips på en bra julklapp?

MSt sa:
marer sa:

Klart att tomten finns!

Jag funderar på en jacka,ipod eller en rullplanka kan dock inte riktigt bestämma mig. Annars är ju som sagt cash alltid välkommet.
Juste'! Jag är en svensk reenkarnation av den äkta tomten!
hehe... men en box skulle inte vara tokigt, eller en rejäl bräda, det du!

SverigeTomten sa:
MSt sa:
marer sa:

Klart att tomten finns!

Juste'! Jag är en svensk reenkarnation av den äkta tomten!
hehe... men en box skulle inte vara tokigt, eller en rejäl bräda, det du!
nekande barn får klass-C havrefoder, oskalad vetekli.

god jul mf, enyoy eran idisling

Tillbaka
Topp