Officiella Jiberish tråden

Japp Freeride kommer sälja Jiberish i år igen:
https://www.freeride.se/shop/

Problem med tullen har gjort att sverige leverans är försenad. Några paket har kommit fram men när alla paket kommit fram kommer vi lägga upp sakerna i shoppen.

Vet nån någon hemsida i eller nära usa som har några jiberish grejjer över xl? :O

Senast ändrad:
vart kan man köpa oh word, har letat men hittar inte, kan köpa någons också om ni har????

Senast ändrad:
diffused sa:
vad äre som är så speciellt med jiberish att folk cashan tusen spänn för en hood? sinnes ju...
jag håller med dig delvis, men de flesta av de hoods som jag köper går på ca 1000 spänn, om inte mer. den jiberish som jag beställt tyckte jag var gaaaalet clean, så då är jag mer än villig att betala 1000 för den :)

PontusOlsson sa:
Dirty-T sa:
PontusOlsson sa:
Jag beställde från swift2foot.com idag..
ok men en butik i USA :)
Bor du i USA? Om inte så är de ju ganska mkt smartare att beställa från swift2foot eftersom den affären är i finland :)
haha näru pontus, Min faders kompis ska åka dit snart. men kom på att behöver ingen hemsida :) Hon ska till denver i två dar och köpa med en massa grejjer :D d.v.s från deras concept store där dom ska sälja massa limited edition å sånt ;)

Dirty-T sa:
PontusOlsson sa:
Dirty-T sa:
ok men en butik i USA :)
Bor du i USA? Om inte så är de ju ganska mkt smartare att beställa från swift2foot eftersom den affären är i finland :)
haha näru pontus, Min faders kompis ska åka dit snart. men kom på att behöver ingen hemsida :) Hon ska till denver i två dar och köpa med en massa grejjer :D d.v.s från deras concept store där dom ska sälja massa limited edition å sånt ;)
FAN VA NAJS! Det finns ingen möjlighet att du kan kanske köpa en åt mig med ;)

steepstore har bara fått in delar av kollektionen än så länge, kommer att komma massor mera i stora storlekar, både hoods och tshirts har jag hört! sweet som fasen

R-R sa:
Dirty-T sa:
PontusOlsson sa:
stty dude, bara inom familia ><

Dirty-T sa:
R-R sa:
Dirty-T sa:
stty dude, bara inom familia ><
haha skämta bara :D

Tillbaka
Topp