Officiella Jiberish tråden

Senast ändrad:
Själv har jag redan varit och köpt en Mojave yellow i 3xl och imorgon ska jag och hämta en svart Liquid swords i 3xl och en Pier 32 tan i 2xl och Premium Denim med blå tråd i S :) Sen har jag också beställt en Jiberish/Level1 10th-anniversary crew som jag borde få inom 1/2 veckor.

Kevinnn sa:
Själv har jag redan varit och köpt en Mojave yellow i 3xl och imorgon ska jag och hämta en svart Liquid swords i 3xl och en Pier 32 tan i 2xl och Premium Denim med blå tråd i S :) Sen har jag också beställt en Jiberish/Level1 10th-anniversary crew som jag borde få inom 1/2 veckor.
Haha, ta tillbaka det jag sa! HÄR har vi dom fulaste. Mojave måste vara ett skämt ifrån Jiberish's sida.

affelito sa:
Kevinnn sa:
Haha, ta tillbaka det jag sa! HÄR har vi dom fulaste. Mojave måste vara ett skämt ifrån Jiberish's sida.
måste faktiskt hålla med affelito här, mojave är en INDIAN tröja och pier 32 är inte heller nån snygg heheh

Rogby sa:
affelito sa:
Kevinnn sa:
måste faktiskt hålla med affelito här, mojave är en INDIAN tröja och pier 32 är inte heller nån snygg heheh
Mojave är ingen indian tröja det är en hoodie, och om du har läst på jiberish sida så är den inspirerad av Aztecisk kultur eller något. Och jag tyckte också att Pier 32 såg ganska konstig ut först på bild men när man ser den påriktit så är den mycke snyggare :)

Men alla har sin egen smak :)

Håller med, alla har sin egen smak :D Rogby och affe tycker inte om mojave och pier men det gör kevin, okej. Vad tog du för färg på Mojaven? Tycker båda två är galet snygga.

Korkskruvarn sa:
Håller med, alla har sin egen smak :D Rogby och affe tycker inte om mojave och pier men det gör kevin, okej. Vad tog du för färg på Mojaven? Tycker båda två är galet snygga.
Pier har en sjukt konstiga färger, men mojavie! Man börjar ju fan dregla sjukt snygg! båda färgerna är grymt snygga

Fick min PIER 32 peach idag :D sjukt stoked... Den är sjukt snygg tycker jag men den e mycket snyggare i verkligheten en på bilden... sluta h8ta

Om det är någon som förstår att 2/3XL är alldelles FÖR baggy på någon som är 150/160 lång så kan de gärna byta sin äst mot min ignant-väst i XL! Snela? Bättre för både dig OCH mig!

japp Large räcker för någon som är 160, seriöst, XXXL sitter så JÄVLA baggy på mig, jag är 185

beställt två tröjor från steepstore för ett tag sen! banger 2xl & LIQUID SWORDS green/yellow 3xl :)

btw, hur kan de ta slut så jävla snabbt dem största storlekarna? finns de bara typ 1,2 stycken av varje storlek eller?

Senast ändrad:
Beställde en 2xl crew idag, men jag undra för dom som har köpt nån i 2 xl, är dom större än förra årets 2xl ? elr är dom likadana ungefär ?

Kevinnn sa:
bortskämd?

Lurifixx sa:
beställt en Level 1/Jiberish Black and Tan Plaid Hood också - https://www.level1productions.com/store.php?pc=1&pid=75 från level 1´s hemsida, tyckte den var sjukt nice! ;O . .btw nån som vet hur länge det tar innan man får grejerna från level 1´s hemsida? det stod att dem började skicka tröjorna i slutet av november, så de borde ju vara ungefär nuu..
Undrar också det1 Och vad kostar frakten! På en sweatshirt(481 kr värde) så blir det ingen tull heller va?

R-R sa:
Lurifixx sa:
beställt en Level 1/Jiberish Black and Tan Plaid Hood också - https://www.level1productions.com/store.php?pc=1&pid=75 från level 1´s hemsida, tyckte den var sjukt nice! ;O . .btw nån som vet hur länge det tar innan man får grejerna från level 1´s hemsida? det stod att dem började skicka tröjorna i slutet av november, så de borde ju vara ungefär nuu..
Undrar också det1 Och vad kostar frakten! På en sweatshirt(481 kr värde) så blir det ingen tull heller va?
40$ kostar fraken, ca 280-290 kr :)sen kanske de blir tull(iaf för mig som har köpt för drygt 1000 kr), hur mycket blir den då?

Senast ändrad:
Lurifixx sa:
tror dom har börjat skicka nu, fick väl in alla dom där Level 1/Jiberish tröjjorna igår, kolla hemsidan så ser ni de. Synd bara att fabriken failade lite på dom grå/blå crewsen :/

Tillbaka
Topp