Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vart är dessa...?Rmojo sa:
"Ok" Det kan vara svårt att sticka också men det gör sig ungefär lika dåligt på film som när någon kör runt runt på en vattenskoter.Rmojo sa:Jag har inte varit aktiv på detta forumet på många månader.
Men tack för att ni påminde mig igen om varför jag slutade.
Ursäkta språket men, om ni inte trollar så är ni nog dom ibland dom dummaste idioterna som lagt en kommentar på detta forumet
Men för att svara på frågan..
Nej det är inte svårt att köra rakt fram och svänga. Men det är svårt att hålla sig kvar på en skoter som färdas i över 60 knop på korsande vågor (Vågor ifrån vinden & vågor ifrån skotern)
Har man inget intresse för sporten så förstår jag helt!somebody sa:"Ok" Det kan vara svårt att sticka också men det gör sig ungefär lika dåligt på film som när någon kör runt runt på en vattenskoter.Rmojo sa:Jag har inte varit aktiv på detta forumet på många månader.
Men tack för att ni påminde mig igen om varför jag slutade.
Ursäkta språket men, om ni inte trollar så är ni nog dom ibland dom dummaste idioterna som lagt en kommentar på detta forumet
Men för att svara på frågan..
Nej det är inte svårt att köra rakt fram och svänga. Men det är svårt att hålla sig kvar på en skoter som färdas i över 60 knop på korsande vågor (Vågor ifrån vinden & vågor ifrån skotern)
Håller med dig helt!HonkiJ sa:Hade vart nice med bilder från en båt eller liknande så man förstår hur fort det går, och lite andra vinklar på skotern.
Jag skulle antagligen frysa så in i .......Antonjb123 sa:Bara en fråga, var det 4 grader i vattnet på denna video? I så fall vad händer om du ramlar i vattnet i 60 knop när skotern lätt åker 200 meter bort från dig?
Nej och det är inte jobbigt att springa ett marathonnonnereif sa:måste vara otroligt svårt att hålla sig kvar... så svårt att min kompis (som även har en sea-doo förra årets modell) tolvåriga lillasyster ligger i 55 knop på deras. det är inte så svårt som du får det att låta. varför skulle vi trolla om att det inte var något häftigt med din video...?
Nojlas sa:http://tottus.blogg.se/images/2011/bullshit_178394500.jpgAshtraYmofucku sa:Det är precis som skotercross, mer fysisk ansträngande sport är sällsynt,...
Skoterförare av olika slag är ju välkända för sina smäckra och atletiska kroppar.
Brottare, simmare, hockeyspelare och MMA-fighters kan slänga sig i väggen, de har ingen aning om vad de snackar om. ...eller?
Haha nej, nej.. Jag påpekade bara att det var en Sportsomebody sa:Ja men att okynnesåka fram och tillbaka är väl mer rekreation än utövande av en sport? Det du gör kan väl ungefär likställas med byns raggare och inte sportar väl dom speciellt mycket även om man kan utöva motorsport med en bil? Jag skojade bara lite med dig i början men det här med att du faktiskt sportar verkar vara en öm punkt så fine, sporta på du!
Rmojo sa:Haha! Du har uppenbarligen aldrig kört en offshoremaskin i vågor killen lilla..![]()
Haha alltså seriöst... inser du hur bombad du är? Att du sen är 24 år gör ju inte saken bättre... okej om du var 15 och var lite glad för att du fått låna pappas vattenskoter (som det faktiskt heter) men att bete sig som dig i din ålder... gör om gör rätt, du skämmer bara ut dig! Filmen var för övrigt det sämsta jag sett. Trodde du på riktigt att det skulle vara kul att kolla på den?Rmojo sa:Vattenskoter är lika mycket sport som Fotboll, Skidåkning & Poker.
Blanda inte ihop Idrott med Sport nu gubben lilla..
Du reagerar precis som en 15 åring som precis känner sig förmjukad och inte vet riktigt vad du ska kontra medfelix sa:Rmojo sa:Haha! Du har uppenbarligen aldrig kört en offshoremaskin i vågor killen lilla..
Haha alltså seriöst... inser du hur bombad du är? Att du sen är 24 år gör ju inte saken bättre... okej om du var 15 och var lite glad för att du fått låna pappas vattenskoter (som det faktiskt heter) men att bete sig som dig i din ålder... gör om gör rätt, du skämmer bara ut dig! Filmen var för övrigt det sämsta jag sett. Trodde du på riktigt att det skulle vara kul att kolla på den?Rmojo sa:Vattenskoter är lika mycket sport som Fotboll, Skidåkning & Poker.
Blanda inte ihop Idrott med Sport nu gubben lilla..
Tror han menar att det är din pappas skoter som du fått låna :PRmojo sa:Du reagerar precis som en 15 åring som precis känner sig förmjukad och inte vet riktigt vad du ska kontra medfelix sa:Rmojo sa:Haha! Du har uppenbarligen aldrig kört en offshoremaskin i vågor killen lilla..
Blanda inte ihop Idrott med Sport nu gubben lilla..Så du bara slänger ur dig massa elaka saker som säkert tog dig en halvtimma att komma på
Uppenbarligen tyckte folk det! Har fått över 10 mail på mindre än 10 timmar ifrån folk som vill att jag ska ladda upp mer material i sommar, fått tips om vinklar & redigering etc
EDIT: Vad fick dig att tro att jag inte visste att det heter Vattenskoter?
Shit, inte kul..Rmojo sa:Blev mer eller mindre ramar av en Yamaha Sho i typ 40-50 knop :/
AshtraYmofucku sa:Det är precis som skotercross, mer fysisk ansträngande sport är sällsynt,...
Och ganska många duktiga skidåkare är kebabfeta fyllon. Vart ville du komma?Nojlas sa:http://tottus.blogg.se/images/2011/bullshit_178394500.jpgAshtraYmofucku sa:Det är precis som skotercross, mer fysisk ansträngande sport är sällsynt,...
Skoterförare av olika slag är ju välkända för sina smäckra och atletiska kroppar.
Brottare, simmare, hockeyspelare och MMA-fighters kan slänga sig i väggen, de har ingen aning om vad de snackar om. ...eller?
Mycket klokt och sant sagt.Rmojo sa:Jag citerar min far
"Har man ingen kunskap inom ett visst område så bör man istället hålla sig borta ifrån en djupare dis
Tyst![]()
True trueOscar_B sa:Testa istället en ståmaskin det är 1000ggr roligare, att sitta ner och köra så fort man kan klara till och med småtjejerna i grannskapet...
+1Sveda_och_verk sa:Vet inte om din vattenleksak skulle slå 6,5 meters 26graders v-botten med en 250xs... Vid vilken sjögång somhelst.
Däremot en liten vassare skoter har jag nog svårt att ta när det är lite lugnare.