10/11 Outfit!

10/11 Outfit!
10/11 Outfit!
10/11 Outfit!
linder sa:
killan sa:
Daskmajster sa:
Detta är 10/11 tråden...
men det här är grejjer för nästa år, orka it vänta på den.
Har du köpt hjälmen redan? Ser inte så snygg eller skön ut ;)

Färgerna på jackan är svårt att säga, beror helt på nyansen men den där röda är inte rätt iaf :D
hjälmen är faktist grymt skön, men kanske inte den snyggaste men hyffsat nöjd ändå :)
snälla hjälp mig med kläd färgerna, skriv de färgkombinationerna ni tycker är cleant :)

10/11 Outfit!
ja och sen har jag ju tänkt använda cross röd vit jacka och antagligen vita byxor och jp auclair oakleyn och head JO skidor 2006 och spk pro och poc! och en tall tee på köpet

10/11 Outfit!
Min Setup:

First Drop Camo Jacket oct Black Pants
view.php

view.php

Yniq googles:
view.php

view.php

view.php

Hjälm blir nog en Poc Bug Receptor
Sen hoodies från Fasc

// CHjalmeby

10/11 Outfit!
Lee-nus sa:
Haha truue!! Morgontrött du vet! ;)

10/11 Outfit!
Level1_ludde sa:
burton jacka fray , burton fray pants , armada surplus hängslen , oakley gogglar , tecno pro jibb pjäxa , neff bandana , ufo rygg skydd , lrg hjälm , scott jr hero stavar , k2 bad seed skidor , level1 hoodie , nomis tall tee

en fin kombination och baggy ska det va
varför lägger du den på 10/11?

10/11 Outfit!
Snow_flake sa:
Ta på mitt sa:
burton jacka fray , burton fray pants , armada surplus hängslen , oakley gogglar , tecno pro jibb pjäxa , neff bandana , ufo rygg skydd , lrg hjälm , scott jr hero stavar , k2 bad seed skidor , level1 hoodie , nomis tall tee

Och tecno pro? Lite skeptisk till kvaliten på sånna pjäxor... Köp full tilt för fadrian!

10/11 Outfit!
Kebabmannen sa:
Snow_flake sa:
Ta på mitt sa:

Och tecno pro? Lite skeptisk till kvaliten på sånna pjäxor... Köp full tilt för fadrian!
ja, köp fulltilt! det spelar ju ingen roll hur pjäxor sitter trots allt!!

10/11 Outfit!
Tillbaka
Topp