100 % parksida!

Daffa

Medlem
100 % parksida!
Hejsan om ni fick välja en skida som enbart till 100 % skulle andvändas till parken, vilken skulle det föbli då?

hepp

100 % parksida!
Mittmonterade Armada AR:5
/
Mittmonterade Scott P3

Fast snowblades är ju också ett hett alternativ.

100 % parksida!
alla lätta twintip skulle jag vilja säga..

typ

Völkl Dogen
K2 fujative
Line Invader
Rossignol Scratch/Sprayer FS
4FRNT STL
Head Mojo 80
Armada T-Hall edit (AR5)

alltså beror det ju på hur du vill att skidan ska se ut då det inte skiljer så hemskt mycket på olika märken om det är samma prisklass... :D

är inte Scott P3 lite mer allround? typ samma klass som Völkl Karma och K2 PE?

snowblades är ingen 100% parkskida då den passar bäst till tät skog, samt att det är ostabilt som fan och snurra med..

100 % parksida!
linder sa:
är inte Scott P3 lite mer allround? typ samma klass som Völkl Karma och K2 PE?
Nja Scott P3:an är inte lika bred och väger mycket mindre, men har ändå riktigt bra allroundegenskaper.

Jag skulle nog ha valt mittmonterade Armada AR5 eller Scott P3

100 % parksida!
nästa års Fischerskidor kommer bli extremt intressanta. helt mittskurna och samma bred i nose som i tail. precis som Line Invader.
1142197349SHEA.JPG

Senast ändrad:
100 % parksida!
Vem tusan vill ha Fischer när man kan få Line, Armada eller något annat bra mycket coolare märke med snyggare design?

Näe, för min del så blir det ett par av nästa års Line Invader till sensommaren, längtar redan nu!
invader1yq.jpg

Annars skulle jag kunna tänka mig ett par 4frnt STL eller ett par Armada THall eller vanliga AR5. Salomon Dumont kan nog vara ganska skön också...

Senast ändrad:
100 % parksida!
jo men då ska du veta Bo87 att det var endast de första produktionerna av Line invader 05/06 som var kassa... så line har tatt emot all kritik och fixat till felen som var på årets Invader.

100 % parksida!
Giro sa:
jo men då ska du veta Bo87 att det var endast de första produktionerna av Line invader 05/06 som var kassa... så line har tatt emot all kritik och fixat till felen som var på årets Invader.
Knäckt, spräck och trasig, Bo87! Det är ju fett ghetto med trashade skidor! Går de sönder för mycket är det ju bara casha upp till ett par nya, låta Amex Black:et tala så att säga...

Alvarligt talat så räknar jag inte med att den skall hålla mer än en säsong ändå..

100 % parksida!
Carled sa:
Giro sa:
Knäckt, spräck och trasig, Bo87! Det är ju fett ghetto med trashade skidor! Går de sönder för mycket är det ju bara casha upp till ett par nya, låta Amex Black:et tala så att säga...

Alvarligt talat så räknar jag inte med att den skall hålla mer än en säsong ändå..
ah nu mår jag jättedålig inombords... men för att åsidosätta fiktiva knäckningar så är det ju också värt att tänka på att Line ännu inte har en generalagent i sverige. eller är jag efter?

jag tänker iaf köpa fischers skidor nästa år, verkar svinheta

100 % parksida!
Du är efter även där käre Watson... Jag har kontakter så jag kommer gå via den engelska generalagenten. Vem vet, kanske blir ett par Sir Francis Bacon-skidor och en grön "I am a skier."-tröja också...

100 % parksida!
hur lägger man in bilder och det där "Giro Skrev: blablabla"????

Annars Völkl Dogen eller Line Invader

100 % parksida!
Bo87 | nästa års Fischerskidor kommer bli extremt intressanta. helt mittskurna och samma bred i nose som i tail. precis som Line Invader:

Dom är inte bara bra, dom e Jävligt coola..
Men själv ska ja nog satsa på t-hall:en!!

arw e lite onödig i åre?
så mkt offp blir det ju inte:(

Kolan

100 % parksida!
shit va många som kört på ar5an
ja har inte kört på den men ja tror det finns bättre enbart parkskidor än den de flesta i armada teamet när de kör park använder oftast t hall

Tillbaka
Topp