Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja Scott P3:an är inte lika bred och väger mycket mindre, men har ändå riktigt bra allroundegenskaper.linder sa:är inte Scott P3 lite mer allround? typ samma klass som Völkl Karma och K2 PE?
Knäckt, spräck och trasig, Bo87! Det är ju fett ghetto med trashade skidor! Går de sönder för mycket är det ju bara casha upp till ett par nya, låta Amex Black:et tala så att säga...Giro sa:jo men då ska du veta Bo87 att det var endast de första produktionerna av Line invader 05/06 som var kassa... så line har tatt emot all kritik och fixat till felen som var på årets Invader.
ah nu mår jag jättedålig inombords... men för att åsidosätta fiktiva knäckningar så är det ju också värt att tänka på att Line ännu inte har en generalagent i sverige. eller är jag efter?Carled sa:Knäckt, spräck och trasig, Bo87! Det är ju fett ghetto med trashade skidor! Går de sönder för mycket är det ju bara casha upp till ett par nya, låta Amex Black:et tala så att säga...Giro sa:jo men då ska du veta Bo87 att det var endast de första produktionerna av Line invader 05/06 som var kassa... så line har tatt emot all kritik och fixat till felen som var på årets Invader.
Alvarligt talat så räknar jag inte med att den skall hålla mer än en säsong ändå..
vart hittade du bilden?Carled sa:
hittar bara dom gamla då =/Daffa sa:
sweet, thanksCarled sa:Ligger på Al's Ski Barn, hela nästa års sortiment finns där... www.untracked.com
samma här.Jcn sa:line invader