1080 thruster samma skida som 1080 04/05

myrshlok

Ny medlem
båda har exact samma mått och skärningsradie
tror även dom har samma vikt

är det samma skida i ny design?

Och åter igen herr myrshlok läs forumreglerna vad det står om att skriva för att få upp tråden!!!

- Svara aldrig på ett inlägg endast för att flytta upp det i datumordningen.

/H

bara för att dom har samma radie och skärning behöver dte ju inte vara samma skida. styvhet och sånna saker kan spela en stor roll. själv skulle jag vilja säga att 1080 04/05 är skönare än thrustern. +att thrustern är så jävla ful och ser ut som en junior skida från head med typ mussepigg på.

jag vet inte :) men jag undrar med haha ! Och är dom lika bra som alla andra parkskidor som tex trouble maker scratch osv ?

Hasse sa:
Och åter igen herr myrshlok läs forumreglerna vad det står om att skriva för att få upp tråden!!!

- Svara aldrig på ett inlägg endast för att flytta upp det i datumordningen.

/H
Haha ja tycker du tar i lite, han fick ju inte svar på två månader så de är väl bättre så än att han gjorde ett nytt inlägg.
OnTopic tror ja inte att de är samma skida.

Pellee: Vad då tar i?? Finns ju regler eller? Och dom är till för att följas eller brytas???

//H

Hasse sa:
Pellee: Vad då tar i?? Finns ju regler eller? Och dom är till för att följas eller brytas???

//H
Skall du vara så petnoga kan du ju lära dig stava till avklarad...Stor skillnad mot av klarad... bara så du vet.
Annars skulle jag tippa det är samma skida fast annan designtappning. Men går ju inte att veta utan någon som står i utvecklingsledet egentligen.

Mvh Guzz

Tillbaka
Topp