Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Men shit.. Klart att folk har satt mer än 1080. Emil Fors har ju fan gjort det .. Sägs det iaf. Cr Johnson sätter ju Biospin 1260 i typ Focused eller nån annan film kommer inte ihåg vilken. Men det finns många som satt 1260 säkert såna som satt mer oxå.
1800 är det mesta sm olof molin säger, har det på film, hoppet är ett gap med en 15 metrs platå fast hoppet är jävligt högt! typ som ett arials hopp.. ser helt sjukt ut
rekordet i arials (hoppen som går typ rakt upp) där är rekordet 4 volter och fyra varv och jag ber om ursäkt óm att jag sa att jag hade 1800 på film, det var en 1620! sorry alla!
Erik Brolenius vet jag gjorde 1440 på skidor enligt han själv iaf. Många av de andra värsta åkarna har nog satt det någon gång, men det är kanske inget man åker runt & gör jämt, behövs ju rätt så stora hopp