.........

.........
Jag tycker inte att du ska skriva starten på en tråd och använda "........." som rubrik, jävligt dumt även fast den där Jacke verkar vara en hyvens kille som klarar backflipp efter bara två månader.

Grattis
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp