Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
den ädla drycken powerking? ojojoj powerking dricker du endast för att du inte har råd me redbull..CrashX sa:wierd ;S
dock spelar detta ignen roll för mig eftersom jag lever på den ädla drycken Powerking som slår redbull med hästlängder ^^
Men det var nog som som dom tidigare har sagt att hon anade att ditt syfte var att göra redbull Vodka och jäger.. Du måste hålla masken next time.
"ey, snuten kommer, göm energidrickan!"AbramDot sa:låter ju lite löjligt "eyy, du där! kan du köpta ut lite red bull till mig?"
hahaha, den artikeln var värsta skön :DPolarisXrideR sa:Jag läste i tidningen idag då stog det massa skit om att det är höstadiet som köper backar och ställer i skåpt och dricker under skoltid .lärarna säger att dom blir spattiga och tixar med händer och föter .så dom skulle höja ålders gränsen tror dom skulle höja till 14år eller nåt sånt. Ialla fall skit tycker jag som dricker Monster x)
Man ska aldrig underskatta Powerking.alwaysCrash sa:den ädla drycken powerking? ojojoj powerking dricker du endast för att du inte har råd me redbull..CrashX sa:wierd ;S
dock spelar detta ignen roll för mig eftersom jag lever på den ädla drycken Powerking som slår redbull med hästlängder ^^
Men det var nog som som dom tidigare har sagt att hon anade att ditt syfte var att göra redbull Vodka och jäger.. Du måste hålla masken next time.
hhaaha, det låter ju som att det har hamnat i drogkategorin:P nä men helt ärligt så har jag börjat få världens hjärtklappningar ibland som man känner på utsidan, men de kan ju vara pga nått annatKruxelidux_gangsta-thug sa:hahaha, den artikeln var värsta skön :DPolarisXrideR sa:Jag läste i tidningen idag då stog det massa skit om att det är höstadiet som köper backar och ställer i skåpt och dricker under skoltid .lärarna säger att dom blir spattiga och tixar med händer och föter .så dom skulle höja ålders gränsen tror dom skulle höja till 14år eller nåt sånt. Ialla fall skit tycker jag som dricker Monster x)
"jag har inte prövat själv, men några killar i min klass har prövat" xD
placeboJagGillarSkidor sa:hhaaha, det låter ju som att det har hamnat i drogkategorin:P nä men helt ärligt så har jag börjat få världens hjärtklappningar ibland som man känner på utsidan, men de kan ju vara pga nått annatKruxelidux_gangsta-thug sa:hahaha, den artikeln var värsta skön :DPolarisXrideR sa:Jag läste i tidningen idag då stog det massa skit om att det är höstadiet som köper backar och ställer i skåpt och dricker under skoltid .lärarna säger att dom blir spattiga och tixar med händer och föter .så dom skulle höja ålders gränsen tror dom skulle höja till 14år eller nåt sånt. Ialla fall skit tycker jag som dricker Monster x)
"jag har inte prövat själv, men några killar i min klass har prövat" xD![]()
Haha vilken tidning? Jag vill gärna läsa den artikeln :DKruxelidux_gangsta-thug sa:hahaha, den artikeln var värsta skön :DPolarisXrideR sa:Jag läste i tidningen idag då stog det massa skit om att det är höstadiet som köper backar och ställer i skåpt och dricker under skoltid .lärarna säger att dom blir spattiga och tixar med händer och föter .så dom skulle höja ålders gränsen tror dom skulle höja till 14år eller nåt sånt. Ialla fall skit tycker jag som dricker Monster x)
"jag har inte prövat själv, men några killar i min klass har prövat" xD
Sök igenom tråden efter texten "stod i", då får du en träff. Vilken kommer från ditt svar.felix sa:Det var en jävla massa "stod i ....." här i tråden men faktiskt så stod det i Metro igår att tre fyra stora matvarubutiker inkl. icamaxi skulle sätta åldersgräns till 18 år på energidrycken. Willy:s funderade på att haka på men hade inte bestämt sig ännu.
Blir det åldersgräns kommer det med all säkerhet vara på alla energidrycker som innehåller taurin. Nästan ingen skillnad alls på innehållet i red bull jämfört med andra.oscarfransson sa:jag har hört att monster kanske det ska bli på men inte red bull fan va surt![]()
om det är på det viset tyder ju bara det påa tt skolmaten suger och då får dom fan skylla sig själva om ungarna köper godis och redbull till lunch..Studsmatte sa:jag kan förklara vad jag vet om denna gräns i alla fall.
såhär är det, i sandviken började en ica maxi affär som låg precis brevid en skola att införa 18 års gräns på drycken. anledningen till detta är att skolbarn gick till ica och köpte redbull och godis istället för att äta skolmaten. både lärare och föräldrar blev oroliga för barnen då vissa blev hyperaktiva och speedade. Klagomål fördes till affären och affären införde gränsen. Allt fler butiker i närheten följde exemplet och ja.. fullständigt larvigt. men så är det.
perssonligen tänker jag, så fort någon kassörska frågar om id för redbull, gå tillbaka till hyllan, ta två fulla flak och springa därifrån. förhoppningsvis lyckas jag undkomma säkerhetsvakten genom att spruta redbull i fejjan på honom.
hopppoppopopas det gav någon klarhet äväväväven om det är befängt.
Nej, en Redbull motsvarar en kopp kaffe.Erik sa:Det är ju mer koffein i kaffe, så varför är det inte åldersgräns på det?
en red bull motsvarar en kopp kaffe ja, men en redbull är 250 ml, en kaffekopp är ca 150 ml.felix sa:Nej, en Redbull motsvarar en kopp kaffe.Erik sa:Det är ju mer koffein i kaffe, så varför är det inte åldersgräns på det?
Dessutom är det väl inte bara för att den innehåller koffein man vill sätta åldersgräns...???